| PrigatActiv a întrebat:

E in neregula ca la 15 ani sa am un prieten si sa ies cu el? Parintii mei m-au inchis in casa cand au aflat, aproape sa ma bata si au zis ca ii fac de ras. Citez: "Pana la 18 ani nu faci decat ce iti spun eu!". Sunt o eleva model, dar ai mei sunt tot nemultumiti. Termin clasa a VIII-a cu 10 pe linie, diplome si premii la muzica si desen, iar eu tot intr-o inchisoare ma aflu! Ajutor!

13 răspunsuri:
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Raspuns pentru toti.Voi nu va uitati ca sunteti inca copii si aveti altele de facut pentru a reusi sa supravietuiti in lume? Aveti varste intre 13(!) ani si 15, sunteti practic copii.Inca sunteti sub tutela parintillor care are grija de voi.Ce se va inampla daca asa zis-ul prieten te lasa insarcinata? Esti in stare sa cresti un copil cand practic tu esti un copil? stii sa gatesti, sa aduci bani in casa in cazul asta? Credeti ca viata se rezuma doar la iubire si iubiti? Abia dupa ce iesiti cu un salar care sa aduca painea pe masa, puteti cauta un iubit si va puteti casatori.Voi nici par la puta nu aveti si vreti iubiti. Fara suparare. Sunteti copii.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Daca nu era asa.acuma erai o panarama de cartier, probabil analfabeta, insarcinata ori cu un copil.fiindca esti mare si iei decizii.nu e in neregula sa ai un prieten.e in neregula sa ai iubit, la 15 ani. poti sa ai nu PRIETEN.ca la varsta asta, baietii vad numa p...a peste tot.ci prieteni. daca ai sange-n tine. explica-le ca nu au de ce se teme, ca esti in regula si nu te gandesti la prostii ci la ceia ce ai de facut.dar nu cred.fiindca voi nu stiti decat; calculator, gasca, telefon 24-din 24 si vaaaiiii; parintii.da.pai ei sant de vina.si buna vina au.ca au grija de voi.voi va scapati la vale si vi se mai pare si normal.pana dati de naiba ca dupa aia hooop in bratele mamii sa va ajute si a tatalui sa plateasca.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns: