| Gaby212 a întrebat:

E normala diferenta de 6 ani intr-un cuplu?
Sora mea are 20 si iubitul ei e de 26...Sunt impreuna de vreo 10 luni,mie mi se pare ca se inteleg de minune pana acum.
El a terminat facultatea si e informatician,ea este inca studenta la jurnalism.
Se poate sa mearga relatia asta? Cam mare diferenta ma gandesc, dar nu ma bag in relatia lor pentru ca baiatul pare bun si cred ca se iubesc.

14 răspunsuri:
| ROB3RT89 a răspuns:

Depinde pe cine intrebi asta.
Pentru unii conteaza iar pentru altii nu.
Zici ca e mare diferenta de 6 ani?
Daca era pana in 20 de ani, sa zicem ea 14 si el 20, atunci conta.
Varsta e doar un numar, sunt lucruri mai relevante care contribuie la o relatie, lasati perceptile astea cu varsta si alte nimicuri!

| GdX a răspuns:

O relatie destul de ok din punct de vedere al varstei dintre ei. Si intre parintii mei este o diferenta de 6 ani. Am prieten ce are sotia mai mica cu 12 ani ca el. Daca ei se inteleg si se iubesc este perfect normal. I teleg ca poate esti geloasa dar hey, dora ta are 20 de ani si stie ce face.

| Gaby212 explică (pentru GdX):

"Geloasa"?!
Doamne,sunt baiat si am 23 de ani laughing
"Gaby" vine de la "Gabriel"

| GdX a răspuns (pentru Gaby212):

Aaaa, atunci esti un frate protector. Foarte bine. Te felicit. Dar cum ti-am zis, nu iti face probleme. Stai linistit.

| Gaby212 explică (pentru GdX):

Nu ma agit...Dar ma simt ciudat stiind ca tipul e mai mare pana si decat mine sad

| GdX a răspuns (pentru Gaby212):

Eh hai. Te vei obisnui. Zi merci ca nu umbra cu unul de 40 de ani. Este o diferenta foarte buna de varsta.

Răspuns utilizator avertizat
| Freya1 a răspuns:

Este ok diferenta.

| CodrutElian1990 a răspuns:

E un cuplu potrivit.

| Justme1997 a răspuns:

Este un pic mare dar nu exagerat, poate sa mearga

| Subsemnatul123 a răspuns:

Sora-ta cauta smecheri cu bani, n-o intereseaza pe ea ca diferenta de ani dintre ei este aproape o treime din varsta ei laughing

| Dyalema a răspuns: