Presupun ca la nași v-ați gandit.
Lista cu invitati, sa stiti in mare parte cati sunt, oricum vin mai putin de 35%. Apoi vedeti ce va ofera locatia (meniuri ( nu uitati de masa celor de la muzica si foto, dupa o zi de alergat trebuie si ei sa manance si nu ar fi ok ca la mijocul evenimentului sa dispara), bautura, partea de tort candy bar) + degustari, stabilire meniu, cautati trupa, dj, mc, ( muzica), fotograf, la toate va trebui sa dati un avans. Sa nu uitam de stabilirea datei evenimentului. Urmeaza biserica si primarie( aici trebuie sa duceti niste hartii si ceva analize). Invitatiile se dau cu maxim jumatate de an inainte ( depinde ce va doriti, le puteti face fizice sau sa le trimiteti digital). Mai depinde și ce va doriti in plus: bar de shot, oglinda, cabina foto etc. Bine înțeles ca totul merge pe avans. Si sa nu uitam de costum, rochie, make-up, coafor, flori. Mai sunt traditii si obiceiuri care difera de la zona la zona.
Tot tărăboiul.
Platit sala
Ales mâncare
Fotograf
Muzica
Biserica
Nași
Invitațiile
Hainele
Prăjiturile
Florile