| mihaivaly12 a întrebat:

FOARTE URGENT!
Am 21 de ani, lucrez ca ospatar, 12 ore o zi da, o zi nu. Stau cu parintii mei in casa, si nu ma lasa sa fac revelionul cu prietenii mei tata. Iti vine sa razi nu? Hai sa iti povestesc, sora mea a stat cu noi,(are 27 si un copil acum) si la 18 ani a fugit de acasa in Franta, surprinzator nu? Tata o bate pe mama daca ridica tonul, doar el are cuvant in casa. Acum 3 zile, am baut cu prietenii mei(foarte cuminti, la locul lor) a doua zi eram la munca, era ora cam 11, si tata ca de obicei a dat mesaj "te calc in picioare daca nu vi acasa" prietenii nu m au lasat sa plec, ei au ales sa inchirieze un apartament de 2 camere pentru mine, in care unul dintre prieteni statea intr o camera si eu in cealalta. Zis si facut, tata ma ameninta mi-a trimis poze ca mi-a pus consola PS5 pe OLX, pe care eu am cumparat o, am strans 3 salarii. Unchiul meu s-a oferit sa imi ia hainele de acasa, pentru ca daca ma duceam in momentul ala acasa, primeam bataie cu siguranta. Dupa mama a inceput sa mi dea mesaje, ca o bag in pamant ca iau plecat ambii copii din casa, m-a sunat pe ascuns plangea mi-a zis ca iar voia sa o bata, a dat tata mesaj a zis ca sa vedem daca o sa mai muncesti de maine(probabil voia sa vorbeasca la restaurant sa ma dea afara sa n am bani de chirie) am rezistat doar o seara apoi m-am intors acasa, am dat cu piciorul la faza cu prietenii mei ca mi au luat o chirie sa am unde sa stau(nu mi-au cerut nimic la schimb) iar acum sunt pedepsit, nu am voie sa mai beau cu prietenii mei, sau sa merg la revelion. Afara aceeasi poveste nu am voie.
Niciodata nu am facut vreo prostie, nu am fumat nu m-am drogat nu m-am batut niciodata, nu am furat, nu m-am certat, nu m-am injurat, nu am gresit niciodata fata de tata, mereu i am vorbit frumos, anul trecut am fost la revelion la prietenii mei, fara sa l anunt pe tata, m-a sunat si mi-a zis daca nu esti pana la ora cutare la noi sa faci revelionul cu noi si sorta te sparg in bataie. VREAU PARERI VA IMPLOR

18 răspunsuri:
| cristi202 a răspuns:

Eu m-as intoarce la apatamentul inchiriat... Oricum, mai devreme sau mai tirziu, cand te vei casatori, va trebui sa o lasi pe mama ta, nu e recomandat sa stai cu ai tai, sa ii faci viata praf aceleia pe care inima ta o va alege.

| mgtow a răspuns:

Dc nu te muti in chirie?

| AnemonaP a răspuns:

Tatăl tau trebuie denunțat la poliției.
Nu contează ce ai făcut/ce n-ai făcut la viața ta, cu corpul tau, tatăl tau ar trebui sa accepte, fiind propriul lui copil.
Eu zic sa o iei pe mama ta și sa va mutați împreuna. Ăla nu este părinte, nici soț.
Nu înțeleg cum poți sta cu mana in san la anii tai văzând ca mama ta este abuzată fizic și psihic de acel om.
La anii tai, el nu îți poate spune absolut nimic, nu te poate pedepsi, esti major.
Situația este foarte penibila și tu te complaci in situație.
Fugi cât te tin picioarele. Nu mai asculta in comentarii oamenii care iti dau de inteles ca lucrurile astea sunt,, normale". Unii oameni din țara noastră efectiv nu înțeleg ca este ILEGAL sa lovești pe cineva.

| Archangells a răspuns:

Parerea mea e sa discuti cu un duhovnic ortodox iscusit care te poate indruma ce sa faci. E nevoie de multa iertare si rugaciune pentru pace in familie. Trebuie sa iti ierti parintii, sa ii iubesti si cinstesti deoarece ti-au dat viata si asa a lasat porunca Dumnezeu ca sa iti mearga bine in viata. E nevoie sa va apropiati mai mult de Dumnezeu si a Lui Biserica. Sa participati la Sfintele Taine, Spovedanie, Impartasanie deasa, Maslu, Liturghie, rugaciuni dese dimineata si seara. Bea daca esti Ortodox apa sfintita si da prin casa, tamaiaza. Diavolul lucreaza prin gandurile oamenilor, le da sugestii si oamenii fac rau. Nu iti vorbi parintii niciodata de rau si gandeste doar bine despre ei. Fa pace cu ei si iubeste-i. Incearca sa te muti singur daca poti. Fa o facultate daca ai bacul. Tatal tau este influentat de ganduri rele, de vrajmasul diavol daca nu are o viata spirituala in duh Ortodox, care este singura cale de mantuire lasata de Hristos acum 2000 de ani. Dar daca tu te schimbi si te apropii de Hristos si cei din jurul tau se vor schimba in bine urmand exemplul tau. Doamne ajuta!

| LoveSleep a răspuns (pentru Archangells):

Daca ar exista cineva atotputernic care a creat totul, ar extermina aceasta boala cu care ne confruntam de atata timp.









Boala asta care te face atat de fanatic si obsedat incat sa nu stii cand sa te opresti.

| Holiday a răspuns (pentru Archangells):

Omul are nevoie de un sfat, nu sa-ti expui tu problemele psihice cauzate de misticism...

Salontanul
| Salontanul a răspuns:

Nu stiu ce se poate face in locul tau! E momentul sa iei o hotare. Eu, la 16 ani, i-am spus tatalui meu ca daca mai incearca sa dea isi va rupe mana. Bea si se certa cu toata lumea. A inteles mesajul si m-a ocolit. De aceea nu suport betivii si tampitii care vorbesc ca beti.

| LoveSleep a răspuns:

Taica-tu si maica-ta nu sunt responsabilitatea ta, e fix invers.

Cand sunt plecati ai tai, ia-ti toate lucrurile si muta-te, apoi da-le block amandurora.

Taica-tu e un om despre care nici nu merita sa vorbim.

Maica-ta se foloseste de tine ca sa-si faca viata mai buna. Daca ăla o bate de 3 ori pe zi, nu e vina ta, asa a ales ea, nu trebuie sa pleci inapoi ca s-o ajuti pe ea. Daca ar fi o mama ok, ar alege sa-ti fie tie bine, nu ei.

Daca esti atat de bun la suflet, sun-o dupa ce te muti si propune-i sa se mute cu tine si sa-l lase pe taica-tu singur.

Dar vei vedea ca nu va vrea. Asa sunt mare parte din femei. Nu le place viata fara cateva palme de la soț. Oricum ar fi, e al ei, ea l-a ales. Sa se descurce.

| Frank51 a răspuns:

Maica-mea mă dă afara din casă, că de ce nu merg cu prietenii la cabană, am zis să stau și eu măcar o dată acasă și nu reușesc laughing ești major, mută-te dacă nu îți convine situația, am mulți prieteni în aceeași situație și stau în chirie, eu sunt printre singurii care primesc bani și mă lasă să fac ce vreau.

| SilentRain a răspuns:

Ai job, ai banii, ești major
Chirie și adio
Maică ta daca era femeie deștepta nu accepta așa cct de om în viața ei și îl părăsea dracu
Nu-i treabă ta ce decide maică ta, tu plecă sa căutați liniște în altă parte că acasă nu ai sa găsești
Nu ești obiectul lor ai viața ta

| Sofer a răspuns:

Mutate in chirie. Ia-ți lucrurile ce le ai cumpărat de valoare si mutate in chirie. Si dai cu ignor.

| Holiday a răspuns:

"Niciodata nu am facut vreo prostie, nu am fumat nu m-am drogat nu m-am batut niciodata, nu am furat, nu m-am certat, nu m-am injurat, nu am gresit niciodata fata de tata, mereu i am vorbit frumos,"

In general exact astia sunt victimele parintilor, daca au ghinionul de unul, sau ambii parinti cretini ca taica-tu. Trezeste-te, uneori e bine sa pisi in chiuveta, la figurat vorbind, altfel vei fi tot timpul o victima.

| RoCkKiD a răspuns:

Deja știi ce trebuie sa faci, întrebarea e daca ai curaj.

| Lukasssz a răspuns:

EU zic sa te muti, DE URGENTA.

| siriusblack98 a răspuns:

Ai 2 variante:
1. Strângi niște bani, pleci de acasă și îl reclami pe animalul de tacă-tău la poliție pentru violență domestică.
2. Strângi bani, îl rupi în bătaie pe gunoiul ăla ordinar și jegos de taică-tău iar apoi pleci de acasă. Asta aș face eu fie vorba între noi dar ție ți-o recomand pe prima că nu pari genul.

| dinaprilie a răspuns:

Pareri despre ce? Daca ai putut sa verbalizezi ce ai scris mai sus in timp ce scriai..cam sti ce ai de facut. Trebuie sa pleci, dar nu asa cum ai incercat acum. Cat bea tata-l tau nu prea mai conteaza. Oricum trebuie sa ii ajuti si sa fii acolo pentru ca lucrurile acestea vor trece, dar poate intr-un mod mai dulce, trebuie! Cateodata uitam cum se foloseste si hartia igienica..strange ceva!

| diabetzaharat a răspuns:

Fa sala un an ia steroizi si bate-l be taica-tu

| catalinaaa31 a răspuns:

Cred ca esti destul de mare ca sa-i poti face fata tatălui tău. Cel mai bine este sa porti o discutie serioasă cu el si daca vezi ca nu merge sa-ti iei mama si sa te muți în chirie sau sa pleci la sora ta. Nu puteti sta cu un astfel de om în casa. orice ar fi daca vrei sa pleci sa nu o lasi pe mama ta acolo pentru ca sigur o sa se răzbune pe ea.