| mihaivaly12 a întrebat:

FOARTE URGENT!
Am 21 de ani, lucrez ca ospatar, 12 ore o zi da, o zi nu. Stau cu parintii mei in casa, si nu ma lasa sa fac revelionul cu prietenii mei tata. Iti vine sa razi nu? Hai sa iti povestesc, sora mea a stat cu noi,(are 27 si un copil acum) si la 18 ani a fugit de acasa in Franta, surprinzator nu? Tata o bate pe mama daca ridica tonul, doar el are cuvant in casa. Acum 3 zile, am baut cu prietenii mei(foarte cuminti, la locul lor) a doua zi eram la munca, era ora cam 11, si tata ca de obicei a dat mesaj "te calc in picioare daca nu vi acasa" prietenii nu m au lasat sa plec, ei au ales sa inchirieze un apartament de 2 camere pentru mine, in care unul dintre prieteni statea intr o camera si eu in cealalta. Zis si facut, tata ma ameninta mi-a trimis poze ca mi-a pus consola PS5 pe OLX, pe care eu am cumparat o, am strans 3 salarii. Unchiul meu s-a oferit sa imi ia hainele de acasa, pentru ca daca ma duceam in momentul ala acasa, primeam bataie cu siguranta. Dupa mama a inceput sa mi dea mesaje, ca o bag in pamant ca iau plecat ambii copii din casa, m-a sunat pe ascuns plangea mi-a zis ca iar voia sa o bata, a dat tata mesaj a zis ca sa vedem daca o sa mai muncesti de maine(probabil voia sa vorbeasca la restaurant sa ma dea afara sa n am bani de chirie) am rezistat doar o seara apoi m-am intors acasa, am dat cu piciorul la faza cu prietenii mei ca mi au luat o chirie sa am unde sa stau(nu mi-au cerut nimic la schimb) iar acum sunt pedepsit, nu am voie sa mai beau cu prietenii mei, sau sa merg la revelion. Afara aceeasi poveste nu am voie.