| arishmk a întrebat:

Hello tuturor.
Deși urmăresc adesea întrebările de pe acest site care sunt asemănătoare cu unele situații în care mă aflu... în acest moment mă simt în ipostaza să postez și eu o una, fiind în impas...
Un membru al familiei mele m-a întrebat dacă aș fi interesată să locuiesc împreună cu ei în Germania și să lucrez ca bonă pentru fiul lor(3 ani). Am stat puțin pe gânduri ce este drept... nu mă așteptam să fie lapte și miere, dar nici rău. Am făcut acest pas către "ceva nou" (țin să menționez că nu am avut niciodată în viața mea grijă de un copil, iar lor le-am menționat asta înainte să plec din România).
Acum că v-am oferit câteva detalii. mie la telefon când am vorbit cu membrul familiei mele, mi-a spus că îmi va face indemnizație de bonă la statul German. Au trecut câteva luni, iar eu primesc salariu de 750€ pe lună (3 luni mai exact de când mă aflu aici) din care îmi opresc (asa spun ei) cazare+ utilități, iar eu rămân în mână cu 300€ toți banii. Nu mă aștept la miia de euro, asta este clar. Si eu trebuie sa contribui cu ceva, dar doresc sa va intreb... vi se pare okay? Din calculele mele. mai bine câștigam în România cu 8h de muncă pe zi la foodcourt (unde obișnuiam sa muncesc). Ideea este ca nu ma plang, doar simt ca ma aflu in impas. Imi doresc sa strang bani de permis, sa imi fac un viitor la 20 de ani ai mei.
Va rog din suflet fără răspunsuri răutăcioase. happy

5 răspunsuri:
| ania a răspuns:

E foarte puțin, mai mult piri câștiga in Romania.

| LaSteauaCareaRasarit a răspuns:

Cand iti iei bona in casa, ii oferi cazare, mancare + bani.
300 Euro e foarte putin.
Tari mai putin dezvoltate decat Germania ofera echivalentul a 400 Euro lunar sprijin de ingrijire a copilului.

Articolul asta te-ar putea ajuta: https://migro.ro/......-germania/

Jobul de bona e mai solicitant decat 8 ore pe zi. Salariul minim in Ro e mai mult de atat, asa ca negociaza cu familia sa primesti cel putin 500 euro sau intoarce-te acasa.

| Kufu95 a răspuns: