| luminita_8938 a întrebat:

Parintii mei sunt prea protectori cu mine straight face.
Am 18 ani si ei tot ma trateaza de parca as avea 8 sad. Nu ma lasa sa stau afara mai mult de ora 11, si asta doar cu colegele ca in timpul saptamanii nici nu ma lasa sa ies prin oras ca cica am scoala si de invatat, dar eu am o situatie buna la scoala niciodata nu i-am dezamagit, nu sunt o eleva problema si iau numai note bune. Pe langa asta ii ajut si cu treburile prin casa si incerc sa le demonstrez ca pot sa fiu si responsabila dar nu resusesc sa ii conving. Tot timpul ei imi vorbesc ca si cum as fi un copil, si asta devine deja prea frustrant pentru mine ca le tot reprosez ca nu-mi place sa se comporte asa cu mine si le tot zic sa incerce sa ma abordeze mai mult ca pe un adult acum ca sunt majora dar ei nu ma asculta, parca as vorbi singura sad. Uneori imi vina sa explodez de nervi alteori sa izbucnesc in plans. Nu stiu ce sa ma fac, recent am inceput chiar sa cad in depresie, pur si simplu nu ma mai pot bucura de absolut nimic, de un film, de o muizca; nu mai stiu ce e aia fericire si placere sad.

13 răspunsuri:
| darrio2007 a răspuns:

De ce crezi ca ai rezultate bune la scoala? Nu crezi ca motivul este cel despre care scrii tu aici? Ca ei te tin prea din scurt? Sunt parintii tai si nu iti vor decat binele. Tinerii din ziua de azi vor prea multa libertate. Dar si prea multa strica.

| VeVeriţaa a răspuns:

Mai ai un an de stat în casă, un an dificil, pentru ca ai mult de învăţat, apoi, sper ca lucrurile să se relaxeze. Nici eu nu ies, dar fiindcă sunt conştientă că e un an greu. Fiecare vârstă are rostul, sacrificiile şi consecinţele ei. Vezi-ţi acum de învăţat, să vezi ce bine va fi la anul.
Răspunsul meu poţi să-l iei şi altfel: stai acum cuminţică şi le atăţi tu de la anul, când o să fii studentă.

| VeVeriţaa a răspuns:

MrSmith, eu ştiu ce am de făcut. Nu ştiu ce va face luminita, dar dacă e isteaţă îşi răspunde singură la întrebări.

| NinaY a răspuns: