| Ricardo122 a întrebat:

Am si eu nevoie de niste sfaturi pentru o problema din relatia mea. Eu sunt student anul 1 si ea este clasa a11a. Suntem aproape de 3 luni si de cand ne.am cunoscut ne vedem aproape zilnic. Parintii mei cu care inca locuiesc cat si ai ei nu sunt deloc de acord cu asta. Ei ne sfatuiesc sa ne vedem mai rar pentru ca e o pierdere de timp daca ne vedem zi de zi mai ales ca o sa devina o rutina. Ea insa nu vrea ori nu intelege asta si de cate ori i.am explicat a reactionat foarte urat. Ea crede totodata ca o sa o parasesc deorece este influentata de despartirile prietenelor ei. Nu a fost deloc fericita cand i.am spus ca vreau sa ma angajez avand in vedere ca lucrez in doar in weekend. Eu sunt presat de multe responsabilitati deoarece ai mei imi impun de cand eram mic un regim strict de cand eram mic. Am facut greseala sa ii ascund asta iar acum cand incerc sa ii explic nu intelege asta.

7 răspunsuri:
| Adry05 a răspuns:

Atunci e prea imatura si nu merita sa-ti irosesti timpul cu ea. O relatie nu trebuie sa-ti influenteze in mod negativ activitastile zilnice si daca vezi ca-ti restrictioneaza timpul si te opreste din ce trebuie sa faci pentru dezvoltarea ta mai bine te retragi.

| Violleta2022 a răspuns:

Se pare ca fata este foarte imatura sau probabil incapabila mental sa priceapa cat de serioasa este situatia ta.
Te sfatuiesc sa-ti cauti o alta fata, una care sa-ti fie apropiata de varsta, eventual o colega de facultate, nu un copil de liceu!
Oricum, relatia asta este sortita esecului mai devreme sau mai tarzi, daca sunt deja atatea conflicet intre voi si ea nu este capabila sa inteleaga situatia si sa accepte, probabil pentru ca, ori nu o ajuta capul, ori nu vrea sa cedeze din cauza rautatii copilaresti.

| Freya1 a răspuns:

Trebuie sa faceti ce simtiti nu ce va spun parintii.