| onetwothree a întrebat:

dau funda. Ma simt putin dezamagita de mine ca la un examen in excel (la facultate) am luat doar 8. Eu stiind foarte multe lucruri de calculatoare si mai ales din programele Microsoft Office. O prietena a luat 10, nefiind tocmai priceputa sa zic asa la ele. Eu am luat 8 din cauza neatentiei mele. Am de ce sa ma simt dezamagita de mine? Va multumesc! O zi buna.

9 răspunsuri:
| SunnyDay88 a răspuns:

Daca nu ai fost multumita de nota de ce nu i-ai cerut profesorului sa vii din nou in alta zi la examen cu alta grupa?

| onetwothree explică (pentru SunnyDay88):

Profesorul nu era de acord

| SunnyDay88 a răspuns (pentru onetwothree):

Atunci mergi la marire. cu asta trebuie sa fie de acord.

| AndyLavy a răspuns:

Hei... eu am luat note cu cateva puncte mai mici stiint de 10 ori mai bine decat respetivele colege. Asta e viata, asa sunt profesorii, de cele mai multe ori nedrepti.
In viata vei da peste probleme mult mai grave decat asta
Incearca sa treci peste si sa te concencrezi pentru urmatoarele examene, in cazul in care mai ai.
8 este o nota destul de buna si in plus, notele de cele mai multe ori nu refelcta nivelul exact de cunostinte pe care il avem, cel putin nu in sistemul romanesc. NU trebuie sa fi dezamagita de tine, daca tu stii ca stii mai mult, atunci fii multumita de acest lucru, iti va folosi mai tarziu.
cand te vei duce la un interviu, si angajatorul va vedea ca tu ai mai multe cunostinte decat, eventuala colega ( dau un exemplu ), sigur vei lua postul.
Conteaza practica pe viitor, teoria mai putin.

| AndyLavy a răspuns:

Scuze pentru eventualele greseli.E tarziu, am scris repede, si nu am mai corectat.
Succes. Si poti face o cerere de marire de nota. Sigur se poate, intreaba la secretariat.

| Voidwithin a răspuns:

E neatentie nu e necunostiinta.
Te pricepi dar incearca sa fi mai atenta

| sebipopescu1 a răspuns: