| Mau51993 a întrebat:

Salut,sunt incepator pe TPU si nu stiu multe, dar as vrea cateva sfaturi.

Sunt indragostit de o fata de mai bine de jumatate de an, si vreau sa ii spun ca o iubesc dar nu indraznesc.Suntem prieteni, vorbim dar...sunt genul mai timid cand vine vorba de chestii din astea.Am avut o singura relatie pana acum(stiu pare ca as avea 13-14 ani dar de fapt am 20 la vara) care... fosta a incheiato.

Sa va povestesc cum sta treaba.Cand m-am indragostit, ea era cu cineva la momentul respectiv dar cand a inceput vacanta de vara s-au despartit.Pana pe la inceputul lui Iulie am mai vorbit cu ea,ne-am mai intalnit, dar nu ii spusesem,nu am stiu sa profit de situatie si sa fac mutarea decisiva,si asa am aflat ca la inceputul lui Iulie s-a cuplat cu altcineva.
De atunci nu am mai vorbit cu ea pana de Craciun cand,ne-am intalnit din intamplare, si de atunci mai vorbesc din cand in cand, adica tot eu o caut, si asa am aflat ca de vreo saptamana s-ar fi certat.
Am incercat sa ii spun dar tot nu am reusit.

As dori ceva sfaturi daca vreti sa ma ajutati.
Mersi

9 răspunsuri:
| mona a răspuns:

Invit-o la un suc si spune-i ce simti

| ghinionistul112 a răspuns:

Stabileste o intalnire, sau cand te vei intalni, te rog s-o iei usor cu comunicarea si sa-i spui ceea ce simti cu adevarat pentru ea... dar ai grija sa fii prudent in privinta ca ea s-ar putea sa mai fie cu acela cu care s-a certat! care-i numarul de telefon, dar s-o zici inainte de a pleca acasa... sau sa comunici cu ea pe mess(sa nu stie iubitul ei parola) dar totusi sa ai ATENTIE sporita cu ea. Succes!

| doc69 a răspuns:

Daca nu poti sa vorbesti ca esti timid scrie-i si da-i scrisoarea. daca nu exprimi ceea ce simti nimeni nu are de unde sa stie ce e in capul tau..si..o sa o pierzi..ma rog e un fel de a spune ca nu poti sa peirzi ceea ce nu ai inca...succes

| ema_2625 a răspuns:

Incearca sa discuti cu ea si sa va intalniti sa-i marturisesti sentimentele tale. Cere-i numarul de telefon, adresa de mess.