Poate a intervenit maturitate.a in anturajul tau,nu cred ca ar fi cazul sa te consumi,stesul nu face decat sa grabeasca procesul de maturitate,stresul este cel care "rupe" legatura cu viata activa,mai mult rau i-ti provoci,nu esti tu ce-a care ar fi vinovata de racire-a relatei de prietenie atata timp cat tu tanjeti dupa relatia de prietenie si plina de amuzament,intelegere,armonie si sprijin moral, la la urma urme-i astea-s criteriile unei prietenii, aduna-te, nu mai trai in trecut, pozitivitate-a ta si stilul tau vesel va atrage cu siguranta prieteni in jurul tau.Nimeni nu-ti poate spune cum sunt studentii,dupa un anumit tipar,depinde de stilul de viat pe care l-au dus pina in acel moment, copilarie, educatie, alegerile facute pina la acel moment, etc.Cunosc sentimentul povestii tale,si eu sunt o persoana foarte vesela si activa si creez o admosfera placuta in jurul prietenilor mei,cand o problema te "apasa greu pe umar"este normal sa-ti schimbi atitudinea, da asta nu inseamna ca nu ve-i mai fii acelasi om care ai fost, sunt momente si momente in viata, eu sun de parere ca asa te nasti, cu simtul umorului si eu o consider calitate! Capul sus
Poate ca prietenele tale te-au exclus din grup din diferite motive. Sau poate s-au maturizat si nu mai gusta glumele si umorul tau. Incearca sa le eviti, sa nu te mai gandesti la ele. Stiu ca e greu, dar gaseste-ti un hobby, sau i-ati un caine, apuca-te sa inveti o limba noua, orice, doar sa te detasezi de ele.
Bafta! :*
Nu trebuie sa te gandesti ca vina este la tine,ca tu esti cea care a agresit! daca era asa celelalte prietene tine-au legatura,erau la fel de bune prietene! poate s-au maturizat,vacanta /lipsa de comunicare,v-a facut sa va indepartati una de alta,poate au prieten si tot timpul si-l petrec acum cu el, iubirea schimba mult o persoana!
Stai linistita, nu trebuie sa te sperii si la facultate sunt oameni normali, la fel cum sunt si la liceu.