| 1997true a întrebat:

Salutare! Sunt inginer și am o problemă cu o persoană de la munca. Se feresc oamenii sa mai lucreze cu el din cauza vocabularului și a atitudinii ieșite din comun. Știe sa lucreze bine pe secția respectiva, dar nu este ceva greu. A lucrat și singur zile întregi. Cum pot sa-l fac sa-si schimbe comportamentul? Va mulțumesc!

12 răspunsuri:
| RxTx a răspuns:

Patronii iubesc asemenea oameni!
Eu sunt electronist automatist pneumatist electromecanic hidraulist instalator programator am multe diplome recunoscute si echivalate international și 20 de ani de muncă în România și străinătate...

Patronii iubesc femeile care se adreseaza una alteia cu
:" fă proast-o fă!"
"Curvo"
"Nebuno"
"Nebunle prostile tâmpitule..."

Pt că nici patronii nu sunt departe de acest nivel intelectual mulți dintre ei le lasă să asculte manele la muncă ca și când asta este singura muzică social acceptată.
Iar orice altceva este batjocorit.

Tu poti schimba prin a te urca pe o masa si sa spui:
Am ceva de spus:
Va rog sa vorbiti între voi cu
Domnule inginer

Stimate domn

Vă rog

Vă mulțumesc

Poftim!
Va rog să mă scuzați că vă deranjez!


Altfel eu îmi dau demisia prima dată când o să mai aud pe cineva că vorbește cu dracu sau cu organele de reproducere in gură

Nici măcar in utilaje nu vreau să mai aud ca vă tot bagați toată ziua

Credeți că dacă va băgați scula în blender o sa înceapă să meargă

| RxTx a răspuns:

Omul vrea sa muncească el tot pentru ca poate si el dorește sa primeasca si salariile rotitor celorlalți angajați!
Eu eram șef la un service de calculatoare
Erau 7 angajați luna aceea și 7 calculatoare de reparat.
Și unul Tudor le-a muncit pe toate!
I-a amenințat pe toți ceilalți angajați că le scapă un cap în gură dacă se atinge vre-unul dintre ei de orice ar fi de muncă.
A ajuns până la chestii foarte urâte ca să ii facă să își dea demisia să crească bugetul or departament ca să ia el salariu mai mare.
Îi umilea și înjosea tot timpul.

Rezolvarea ar fi sa ii dublezi salariul si sa dai afara jumătate dintre incompetenți!
Dar cu o condiție să vorbească frumos.

| Violleta2022 a răspuns:

Daca nu aveti HR si esti seful lui, vorbesti cu el la modul cel mai serios, spuanndu-i ca ai primit multe reclamati de la colegii lui ca se comporta urat, vorbates urat samd.
De data asta ii dai un avertizment verbal dar daca nu sisi corecteaza comportamnetul, data viitoare vei fii nevoits a-l dai afara, indiferent cat este de bun la munca si ca-i vei desface contractul de munca pentru indisciplina.
Cu asa specimene risti sa-ti plece multi oameni si nu-i admisibil sa tolerezi asa comportamnet intr-un loc de munca, unde el este un simplu angajat.

floresdemayo
Userul Lunii
| floresdemayo a răspuns:

Nu vei putea să-i schimbi caracterul, in veci! Așa că decizi, fie il păstrezi așa cum e, fie renunți la el.

"Știe sa lucreze bine pe secția respectiva"

Ai să te convingi că și alții știu, dar care au si educatie, in plus.

| Mosotti a răspuns:

Nu poti sa-l faci sa-si schimbe caracterul, lasa-l in pace, sau fa sa-l zbori de acolo, sa-l dea afara, discuta cu sefii.
Eu il dadeam afara de mult, ce sefi prosti ai?
Daca nu, vezi de traba ta si fa-ti treaba, nu ai treaba cu el, sau daca esti barbat adevarat, pune-l la punct! Ca daca-l zgudui asa bine, se va potoli.
Asta in caz ca nu poti evita sa lucri cu el. Daca nu esti, atunci e nasolie.

| GabiDumitrescu a răspuns:

Descrie putin atitudinea. Discuta cu el, in principiu. Zi-i si ce masuri se pot lua daca nu isi schimba comportamentul. Nu o spune ca o acuza/sentinta, incearca sa il ajuti totusi. Intreaba-l ce probleme personale are, cu ce il poate ajuta firma, poate are nevoie de un psiholog, ceva. Daca isi face treaba, e pacat sa il pierdeti.

| Brizbriz a răspuns:

Il dai afara, fomisti gasesti la greu, nu cred DELOC, ca e asa de indispensabil

| anonimuIl a răspuns:

Dacă ești inginer înseamnă că ești șeful celui care lucrează în secție.

Simplu - mergi la el și îi spui că îl dai afară dacă nu se schimbă că face ca să nu mai lucreze alții cu el.

Ori se schimbă și ceilalți pot lucra cu el ori îl dai afară.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Nu ai cum nici daca ai vrea! Sigur are ceva lupte interioare si o lupta poate cu el insusi, cu problemele pe care le are in afara muncii. Poate e si provocat, daca nu e atunci e o deviere de comportament, duce lupte aprige cu multe lucruri, le tine probabil in el, nu o avut cui sa isi spuna offul, sa se descarce emotional, si sa fie inteles, ascultat! Omu ala sigur are multe probleme interioare care au ajuns la apogeu incet incet!
degeaba ii vei spune ca el tot ca el va face, singura modalitate este sa nu il marginalizati si sa incercati sa il intelegeti, sa ii oferiti atentie, sa ii vorbiti frumos, sa incercati sa va apropiati de el si sa ii explocati ca si voi ati trecut prin astfel de perioade nefaste, ca si voua v-a fost greu avand multe probleme pe cap dar ati ales sa nu va varsati frustrarile, esecurile in viata pe altii, le-ati rezolvat prin a va deschide celorlalti, ati cerut ajutor, ati trecut cumva de starile acelea facand unele lucruri practice si sanatoase in asa fel sa va gasiti echilibru emotional! Eu ti-am dat o idee, nu stim cu adevarat ce se afla in sufletul acelui om
sau ce probleme medicale de natura psihica poate avea! Dar incercati sa va apropiati de el si sa il percepeti in alt mod, sa ajunga sa se deschida fata de voi, in ideea de al sprijina/ajuta fiind colegul vostru, fiind un om care are nevoie de intelegere si afectiune!
Nu exista om RAU, ci doar runele incercari si lovituri de la viata, de la semeni, de la oameni la care nu te asteptai sa iti faca rau niciodata, de la societatea care te judeca, barfeste, marginalizeaza fara sa afle ce trecut a avut acel om, prin ce probleme a trecut, si cu ce probleme efectiv se poate confrunta.
Incearca sa ii explici ca ii vrei binele si ca propria atitudine ii va face mult rau la locul de munca si nu numai! Sa incerce sa fie mai diplomat si politicos si sa incerce sa se adapteze si integreze daca isi doreste sa aiba un job stabil fara probleme si sa fie vazut intr-un mod dispretuitor de catre toata lumea, nu ii va face cinste acest comportament ostil fata de colegi!

| mi25 a răspuns (pentru anonim_4396):

Idei comuniste. Un sef nu are in atributii sa ii faca educatie unui subaltern. Si nici nu este moasa comunala. Muncitorul este obligat sa se supuna regulior existente in firma, sa munceasca bine si sa aiba un comportament adecvat. Daca nu poate, se gasesc inlocuitori.
Nu zic ca nu trebuie sa exissta intelegere din partea unui sef, dar toleranta are o limita. Cum spunea cineva: sunt si alti oameni care pot sa lucreze bine pe acel post si sa aiba si un comportament civilizat.
Si inca ceva: problemele de serviciu le rezolvi acolo, iar cele personale in afara acestuia.
Am mai zis: trebuie sa existe intelegere din partea unui sef, dar numai pana deranjeaza bunul mers al muncii in sector. Dar el a vazut ca i se permite si nu se ia nici o masura cand are abateri si continua, ba inca jubileaza.
O spune un om care a condus si conduce colective mai mici si mai mari de oameni. Si are si niscavai studii in psihologia muncii.

| anonim_4396 a răspuns (pentru mi25):

Are o conduita antisociala, nu ma refeream la sef ci la coleg. Normal ca nu trebuie sa ii ofere o educatie asta este atributia parintilor nu a unui sef.
Ai inteles gresit, eu ma refeream la colegi nu la sef! Oricum nu putem sti toata povestea de ce omul ala ar avea un astfel de comportament dar da, nu e obligat nimeni sa il tine acolo daca nu stie sa se comporte in colectiv

| Ana407 a răspuns:

Întreabă- l de sănătate...
Dacă are probleme... dacă poate fi ajutat.