| 1997true a întrebat:

Salutare! Sunt inginer și am o problemă cu o persoană de la munca. Se feresc oamenii sa mai lucreze cu el din cauza vocabularului și a atitudinii ieșite din comun. Știe sa lucreze bine pe secția respectiva, dar nu este ceva greu. A lucrat și singur zile întregi. Cum pot sa-l fac sa-si schimbe comportamentul? Va mulțumesc!

12 răspunsuri:
| RxTx a răspuns:

Patronii iubesc asemenea oameni!
Eu sunt electronist automatist pneumatist electromecanic hidraulist instalator programator am multe diplome recunoscute si echivalate international și 20 de ani de muncă în România și străinătate...

Patronii iubesc femeile care se adreseaza una alteia cu
:" fă proast-o fă!"
"Curvo"
"Nebuno"
"Nebunle prostile tâmpitule..."

Pt că nici patronii nu sunt departe de acest nivel intelectual mulți dintre ei le lasă să asculte manele la muncă ca și când asta este singura muzică social acceptată.
Iar orice altceva este batjocorit.

Tu poti schimba prin a te urca pe o masa si sa spui:
Am ceva de spus:
Va rog sa vorbiti între voi cu
Domnule inginer

Stimate domn

Vă rog

Vă mulțumesc

Poftim!
Va rog să mă scuzați că vă deranjez!


Altfel eu îmi dau demisia prima dată când o să mai aud pe cineva că vorbește cu dracu sau cu organele de reproducere in gură

Nici măcar in utilaje nu vreau să mai aud ca vă tot bagați toată ziua

Credeți că dacă va băgați scula în blender o sa înceapă să meargă

| RxTx a răspuns:

Omul vrea sa muncească el tot pentru ca poate si el dorește sa primeasca si salariile rotitor celorlalți angajați!
Eu eram șef la un service de calculatoare
Erau 7 angajați luna aceea și 7 calculatoare de reparat.
Și unul Tudor le-a muncit pe toate!
I-a amenințat pe toți ceilalți angajați că le scapă un cap în gură dacă se atinge vre-unul dintre ei de orice ar fi de muncă.
A ajuns până la chestii foarte urâte ca să ii facă să își dea demisia să crească bugetul or departament ca să ia el salariu mai mare.
Îi umilea și înjosea tot timpul.