| MihaelG a întrebat:

Am și eu o întrebare la care nu reușesc să mă lămuresc și anume: fata de care îmi place și care îmi este și colegă de clasă tocmai s-a despărțit recent de prietenul ei(maxim o lună). Acum vine întrebarea: cum ar trebui să procedez pentru a putea fi cu ea? Un coleg mi-a spus că ar trebui să cumpăr o floare(de preferat trandafir cică) și să scriu un bilețel cu cuvinte frumoase și sa i le pun în bancă. Voi ce credeți? Vă rog frumos să nu mă luați peste picior și drept prost că nu stiu cum sa procedez in acest caz pentru că chiar nu știu in acest domeniu sunt începător. Va rog dati-mi cat mai multe sfaturi și raspunsuri sau idei cu ce as putea face.va rog mult nu vrea sa o pierd încă o data nu voi mai suporta încă o pierdere a ei.Va mulțumesc mult.
Celor carea vor ajuta, si sper va aceștia sa fie in număr cât mai mare. Bănuiesc că vor exista persoane care ma vor ajuta, si scuzați daca am incadrat întrebarea in categoria greșită dar chiar nu am știut unde ar putea fi încadrată.

4 răspunsuri:
| OldSoul a răspuns:

Deci, sfatul meu...
Lasa chestii alea siropoase, ca nu esti in filme.
O iei frumos de spate asa de sold, o conduci frumos undeva unde sunteti doar voi doi si ii "ceri" o intalnire.
Prin ceri, ma refer sa-i spui ceva gen: "Eu vineri merg la un suc/film, daca vrei poti veni cu mine, ce spui?", daca zice da, e foarte bine, daca zice nu, tot bine, daca zice ca e ocupata vineri sau ca nu poate din nu stiu ce motive, spui "bine, oferta ramane valabila, cand vrei sa iesim, ma cauti" si aia e.
Uita-te la toti care au iubita, cati din ei vezi sa faca chestii d-astea siropoase?
Acum desigur asta e doar sfatul si modul in care as actiona eu, daca tu vrei sa incerci sa faci altfel e alegerea ta.

| BigLike a răspuns: