| NinjaMan1853 a întrebat:

As vrea sa va pun o intrebare.Sunt elev si anul asta trec in a VI-a si cls V a fost oribila.Viata mea la scoala nu numai a mea ci si a colegilor mei este ca o telenovela. Vreau sa va cer ajutorul pentru ca la fotbal eu sunt cel mai slab din clasa,nu pe bune cred ca si fetele sunt mai bune.Dar chestia asta ii face pe colegii mei sa ma respinga, si numai pe ei ci si pe altii.Insa daca nu-s cel mai bun la fotbal la desen ma pricep destul de bine.Scriu carti, povesti insa asta nu ii face pe colegii mei sa ma aprecieze.As vrea ca sa ma ajutati ca sa nu mai fiu in ochii lor doar un fraier ci un om care le e prieten.Pana si vecinul meu ma badjocoreste cand nu dau gol sau apar mingea.

Răspuns Câştigător
| Georgiana123456789010111 a răspuns:

Stiu cum este.Si eu am trecut prin asta, mai ales ca nu aveam pe nimeni sa ma apere, cand nu aveam habar de HandBall.Sa le zici ca daca nu apreciaza talentul unei persoane ( sub orice forma si cuminti si mai putin cuminti ) nu au ratiune si daca tin asa de mult la acest sport inutil si violent sa le zici ca poate au primit o minge de li s-a miscat si creierul. Sportul asta nu este niciun talent.Fa-ti si tu alti prieteniwinking.Sau fa-ti prieteni care au interese comune cu tine si apreciaza cuvantul talent. Mult succes in clasa a VI-a happy.

3 răspunsuri:
| William a răspuns:

Man nici mie nu imi place fotbalul si de aia nici nu joc. Pe tine cine te pune sa joci daca stii ca nu te pricepi? Daca vrei sa fii apreciat fa ceva la care te pricepi. Desenul si scrisul povestilor sunt singurele tale calitati? Ma indoiesc, mai cauta. Incearca doar lucruri care iti plac tie nu care le plac altora altfel nu vei reusi.

| DenisaMetal a răspuns:

Nu baga inseamna tot felul de prosti, si eu am fost asa numai ca la atletism si stiu bine ce simti. Fii puternic si pune accent inclinatile artistice, lasa-i pe colegi tai pe filmul lor.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns: