| Daniel7799 a întrebat:

Salutare TPU?
Azi am avut un conflict cu parintii, mai exact cu tata. De fapt, si acum continua.
Totul a pornit de la faptul ca eu, dupa ce am aspirat in camera mea, am observat ca o clema de la aspirator era rupta. I-am spus la mami, iar ea l-a intrebat pe tati daca nu cumva el a rupt-o, amintindu-si ca el a aspirat cu o zi inainte in masina. Intrebarea lui mami a sunat cam asa: "Nicu, nu stii cumva cine a rupt cl...".
Nici nu a terminat mami bine de adresat intrebarea, ca a si sarit cu gura sa spuna ca el nu a rupt nimic si a inceput sa ne injure, punand vina pe mine si pe fratii mei.
El a mai facut un astfel de scandal, legat de alte probleme, cand nu a recunoscut ca el a fost de vina, pana cand si-a dat seama mami.
Voi ati mai patit ca parintii sau un parinte sa puna vina pe voi, doar ca el sa scape de intrebari si sa recunoasca? Uneori ma gandesc ca ne-a facut doar ca sa aiba pe cine pune vina.
Deja am ajuns sa nu-i mai agreez prezenta. Cand il vad ca vine spre camera mea, ma iau si ma duc de acolo.

2 răspunsuri:
| murgumarius a răspuns:

Da. Consider ca toti am simtit asta. Oamenii in decursul timpului se imbolnavesc. Sunt boli fizice si boli psihice. La bolile fizice se iau pastile, iar la bolile psihice se consiliaza (se discuta). Stresul duce la frustrare iar frustrarea duce la astfel de comportamente. Ceea ce este de facut in aceasta situatie este sa intrebi persoana:
-Ce s-a intamplat de te comporti asa?
La un moment dat persoana va spune care este problema.
(recomand sa te uiti la Levi Elekes show pe youtube).
Bafta.

| 116111 TelefonulCopilului a răspuns:

Buna!

Hai sa stam de vorba. Vrem sa te ajutam sa-ti fie mai bine.
Poti primi ajutor specializat in mod gratuit.

Asociatia Telefonul Copilului poate fi partenerul tau de discutii sau poate fi prietenul tau atunci cand te confrunti cu o problema. Confidentialitatea este cuvantul cheie in relatia ta cu serviciul Telefonul Copilului, oferit de organizatia noastra.
Apelul catre 116 111 este gratuit din retelele Telekom, de luni pana duminica, in intervalul orar 08.00 – 00.00. Mai multe poti afla si la: http://www.telefonulcopilului.ro/intrebari-frecvente
Pentru ca problemele cu care te confrunti reprezinta subiecte delicate si te-ai putea simti in largul tau mai degraba in mediul online, te indrumam sa ne transmiti mesajul tau la telefonulcopilului@telefonulcopilului.ro

Asteptam sa te ajutam!