| GirlWhoLoveMusicbutHateLife a întrebat:

Sunt in clasa 4(sunt sora lui Carla, m-a lasat sa pun intrebarea)si-am luat S la un test la geografie, ce sa fac? tata e plecat dar acum e acasa si imi e frica, eu stau cu el si mami vine mai tarziu, si m-a intrebat daca am luat note si astea, si i-am zis ca nu, imi e frica, am zis sa ii spun mamei mai intai dar imi e frica, ce sa fac? ceva solutii?

Răspuns Câştigător
| Liquor a răspuns:

Nu imi plac deloc acel gen de parinti, sa ii stie copilul de frica inca de mic, sa ascunda tot, ei nu se gandesc ca mai tarziu ai putea face o greseala fatala si ai putea veni cu burta la gura de la 13-14 ani doar pentru ca ti-a fost frica sa le spui, infrunta`i cu fruntea sus, spune-le despre nota, nu te speria, si incearca sa le explici ca nu vor rezolva nimic daca te bat sau daca te cearta, nota va ramane aceiasi.

5 răspunsuri:
| 32oana32 a răspuns:

Ar trebui sa-i spui ca ai luat S se mai intampla sa mai avem scapari, si eu sunt o eleva foarte buna si mereu luam FB si la un test am luat S le-am spus parintilor si nu a fost nici o problema se poate intampla la oricine. Mai grav este sa nu le spui decat sa le dai testul.

| figaro a răspuns:

Buna,nu e capatu lumi ca ai luat un S, daca le zici tu din propria initiativa fara sa ai lesi pe ei sa descopere eu unu zic ca nu o sa iti faca nimica, toti mai gresim nu sumtem roboti sa fim perfecti.

| GirlWhoLoveMusicbutHateLife explică (pentru figaro):

Da,doar ca ma intreaba de ce nu am fost atenta si ca trebuia sa invat iar ei sunt super opsedati cu cartea! crying

| figaro a răspuns (pentru GirlWhoLoveMusicbutHateLife):

Spunele pur si simplu ca iti pare rau si ca o sa te straduiesti mai mult pe viitor, cat despre motivul "de ce nu ai stiut"...le spui ca ai invatat din ce nu trebuie...eu unu nu-ti tare recomand minciunabig grin, si daca ai de gand sa ai minti sa nu le spui ceva gen: ne-a dat din ceva din ce nu am invatat" sau ceva de genu ca isi vor da seama.Bafta!

| rebecita a răspuns: