anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Sunt indragostita pana peste cap de proful meu de biologie...are 24 de ani si nu e casatorit. Eu sunt eleva lui model, iar cand se uita la mine imi zambeste si imi vorbeste foarte frumos. Dati-mi sfaturi pls!

Răspuns Câştigător
| Ramonaaaa a răspuns:

Faptul ca iti vorbeste frumos si se uita la tine nu inseamna decat ca te priveste ca pe o eleva model,pur si simplu ca pe o eleva.
Faptul ca te simti atrasa de el te face sa vezi lucruri care nu sunt reale, care nu exista decat in mintea ta.
Nu iti imagina ca nu este inca casatorit datorita faptului ca te-a intalnit pe tine., nu stie cum sa te abordeze si numai tu esti in mintea lui.NU! TOTAL GRESIT! Nu este inca casatorit pentru ca nu a gasit persoana potrivita.Si fi sigur ca o va gasi dar o va gasi intr-o persoana matura, de varsta lui nu intr-o pustoaicahappy.La fel cum si tu iti vei gasi partenerul intr-un baiat de varsta tabig grin.
Nu va potriviti.In primul rand, nu este legal.
In al doilea rand, asa cum este in sala de clasa nu este si in realitate.De ce? Simplu! In sala de clasa,trebuie sa par omul perfect, profesorul perfect, un model de urmat pentru elevii sai.Dar in viata particulara este cumva atat de perfect pe cat este in sala de clasaraised eyebrows? Te asigur ca nu.Gandeste-te ca tu nu il cunosti de fapt pe acest om.Esti indragostita de APARENTE, de ceea ce pare a fi el.Stii cumva care sunt hobbyurile lui(in afara de materia pe care o preda)? Stii ce gen de FEMEI, NU FETE ii plac? Stii care este mancarea lui preferata? Stii, de fapt ceva despre el? NU!
Este un caz clasic.Profesorul o considera simpatica pe eleva lui iar ea interpreteaza altceva.
De ce nu te uiti in jur? Da uite-te! Uite-te in sala ta de clasa,uite-te pe holurile scolii,la supermarket,la piscina,uite-te la vecinul din blocraised eyebrows?
Vezi cati baieti exista in aceasta lume? Baieti muuuuulti,diferiti,bruneti,blonzi,roscati,rockeri, emo, cocalarilaughing.