Nu știu, Liliana, eu, personal, nu văd de ce ar fi atât de importantă diferența de credință. Da, este cu adevărat relevant cât de mari sunt aceste diferențe, însă, dacă nu sunt unele semnificative și vă puteți accepta gândirea diferită, iubindu-vă toată viața, chiar nu văd de ce ar conta atât de mult.
Și eu, la rândul meu, am convingeri diferite față de restul societății în mare parte. Totuși, cele mai de preț pentru mine sunt pacea, iubirea și bunătatea – restul nu sunt atât de relevante, deși sunt mereu în căutarea adevărului și a înțelepciunii.
Chiar dacă cineva se convertește în mod oficial la religia ta, asta nu înseamnă neapărat că va crede, sufletește, cu tărie în tot ceea ce susține acea religie.
Dacă îți dorești cu ardoare ca partenerul tău să îți împărtășească valorile, atunci așteaptă, roagă-te și mulțumește-i lui Dumnezeu cu toată credința că acest partener potrivit va apărea în viața ta.
Totuși, dacă mă întrebi pe mine, câteva diferențe pot fi chiar frumoase, atâta timp cât vă completați reciproc prin ele și există iubire, înțelegere și bunătate.
Tu știi cel mai bine ce îți dorești – sunt trăirile tale.
Mulțumesc ❤️
Eu îți mulțumesc pentru că exiști și pentru că ești o drăguță! ❤️
Daca pentru El Dumnezeu nu e important, incalci pori
unca din Biblie sa nu te injugi la un jug nepotrivit cu cel necredincios.
O matusa a mea tot penticostal s-a maritat cu cineva tot sperand ca se va apropia si el de Dumnezeu. A mers cu ea la biserica înainte de căsătorie, extrem de rar după, nu a mai citit Biblia, etc. A mers si pe la prostituate,
Au avut 2 copii, unul credincios ca ea, celalat necredincios ca soțul, a murit înaintea matusii de la prea multa bautura.
Cine nu asculta de poruncile Bibliei nu are binecuvantare peste viitorul lui.