| DarthMary a întrebat:

Vreau sa ma las de facultate.

Vara aceasta m-am inscris la o facultate privata de stiinte economice, numai ca simt ca am fost influentata si presata de familie sa fac asta. Eu niciodata nu mi am dorit sa merg la facultate. Nu mi-a placut niciodata ideea de "invata ceva ce nu iti foloseste timp de 3 ani pentru o diploma care doar iti pluseaza la salariu" plus ca am realizat ca nu imi place deloc economia si matematica alaturata ei. Eu momentan lucrez ca freelancer pe partea de design grafic si site uri. Nu ma ajuta cu nimic diploma de economist avand in vedere ca in viitorul apropiat imi voi deschide o srl. Timp de 2 ani am tot studiat despre intretinerea unui business si marketarea mea ca designer si stiu ca nu ma va ajuta investitia in facultatea privata nici ca bani si nici ca timp.

Eu daca as putea, azi m-as duce sa depun formularul de retragere al dosarului. Singura problema este familia mea. Mama este o persoana destul de vulcanica, care la nervi, ia decizii si spune lucruri extreme si mult prea "sarite de le fix". Singura mea teama este aceea ca daca ii voi spune acest lucru, exista sanse sa rupa orice relatie cu mine si sa ma oblige sa ma angajez undeva pentru un salariu mic cat sa ma pot intretine singura la limita. Singurul "colac de sigurata" este faptul ca fratele meu a trecut prin aceeasi experienta: A intrat la o facultate privata de istorie iar dupa cateva zile, si a dat seama ca nu e de el avand decani cu o mentalitate invechita si avea deja un job destul de stabil si cu posibilitate de promovare. 2 ani mai tarziu inca lucreaza acolo, castiga bine, si are si proiecte personale pe lanaga care ii aduc un venit foarte bun. Ma gandesc ca mama ar putea lua vestea putin mai usor stiind ca fratele meu a facut acelasi lucru si pe langa asta fratele meu imi poate lua "aprarea" si sa ma sustina activ la dicizia mea.