| FloryTrandafir a întrebat:

Am o intrebare.
Ma uit la seriale, la telenovele pe postul Acasa tv sau Acasa tv Gold si ma tot gandesc sa joc si eu intr-unul, mentionez ca stiu limba spaniola fara sa o fi invatat-o la scoala si o si inteleg si din filme si cred ca m-am nascut sa o stiu si sa o inteleg.
Ce sanse am si ce pot sa fac sa pot juca intrunul ca si ceilalti actori/actrite cunoscute de noi toti? am 17 ani.

Răspuns Câştigător
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Buna flory! mai eu sa stii ca nu te descurajez ca celelalte persoane ce au scris inaintea mea, si uite si parerea mea, plus de asta sunt o pers care ma intereseaza lumea asta a ''vedetelor'' sunt studenta la jurnalism, si totodata colac peste pupaza imi plac si telenovelele...sa stii ca e f bine ca incepi sa cunosti tainele limbii spaniole,dar ceea ce vreau eu sa aduc la cunostinta este faptul ca ceea ce nu au inteles pers ce ti-au rap inaintea mea,si nu vreau sa fiu rea dar cred ca nici nu au habar,tu vrei sa joci in telenovele produse in mexic,columbia,venezuela, exact cele de pe acasa tv, ei bine aceste tari fiind atat de dezv in lumea asta a telenov,''invita'' si alti actori cu alte origini pentru a juca intr-o telenov, daca o sa fii atenta de ex la gaby spanic, care este de origine venezueleana, jo9ak in telenov produsa in mexic(tv azteva e televiziunea, cred ca poate tu urm chiar telen emperatriz) telenov produsa in mexic, dar tv azteca se stie desigur, pentru cunoacatori ca nu este un nume atat de imp in telenovele, precum televisa unde nici mai mult nici mai putin s-au produs peste 200 de telenovele,fara sa mai vb de boom-ul dat de compania telemundo care atat tare cu scenarii capitvante,intre noi fie vb televisa deja merge numai pe remake-uri,asa ca doamnelo/domnilor,nu tatai aripile cuiva care chiar vrea sa ajunga ceva,poate nu o sa reuseasca din prima,dar este f tanara si cred ca merita incercat, si inca ceva, Spania nu este un nume atat de imp in lumea telenovelelor, intr-adevar nu contra