Super, acum îmi pare rău că n-am văzut remake-ul hollywoodian să pot face o comparație. Eh... să vorbim despre „A tale of Two Sisters" (2003).
În primul rând, trebuie să știi că începând din prima scenă, până aproape de final, când Eun-joo (mama vitregă) ajunge acasă, singurele persoane din casă au fost Su-mi și tatăl ei (exceptând scurta scena în care îi vizitează rudele). Sora protagonistei, Su-yeon și mama vitregă Eun-joo, au existat doar în mintea lui Su-mi. Totuși, există anumite scene în care apar spiritele lui Su-yeon și a mamei.
Până aproape de final, povestea ne face să credem că mama fetelor suferă de o boală mintală/depresie, care necesită atenție din partea unei infirmiere (Eun-joo). Rămâne la propria interpretare dacă infirmiera chiar a avut o aventură cu capul familiei sau Su-mi doar credea asta cu înverșunare. Cert este că între cele două (Su-mi și Eun-joo) exista o permanentă stare de dușmănie.
Mama fetelor se sinucide, Su-yeon o găsește și, încercând să o ajute, este strivită de dulap. Auzind zgomotul, Su-mi începe să investigheze, dar lasă sentimentul de ură pentru Eun-joo să o acapareze și până la urmă nu ia în seamă ce a auzit. Realizând acest lucru, Eun-joo îi spune că „va regreta", la modul cel mai serios, știind foarte bine că sora sa, Su-yeon este strivită în timpul conversației.
În momentul în care realizează ce s-a întâmplat, Su-mi suferă un colaps mental și emoțional, după care este internată într-un spital de boli mintale (începutul filmului).
Su-yeon a fost totul pentru Su-mi, dar cu toate astea, nu a fost lângă ea atunci când a avut nevoie cel mai mult. Ba mai mult, nu a fost acolo pentru ea din cauza divergenței cu Eun-joo. Din această cauză, Su-mi caută o modalitate să scape de durere. În subconștientul ei, o creează pe Su-yeon pentru a avea-o înapoi și pentru „a fi lângă ea la nevoie". Bineînțeles, trebuie să existe ceva de care să o protejeze, așa că o creează și pe Eun-joo. Interesat cum Su-mi poate să joace rolul oricărui personaj dintre cele 3, imaginându-și celelalte două.
Su-mi începe să-și imagineze diferite scenarii în care poate să-și protejeze sora. O ajută și o sfătuiește la prima ei mentruație (filmul deja ne-a dat un mic indiciu, cele trei femei aveau mentruația în același timp).
Scenariile au început să fie din ce în ce mai dure. Își imaginează că Su-yeon are mâinile bătucite și că mama vitregă o închide în dulap. Asta îi dă oportunitatea să îi sară în ajutor în situații disperate. Din păcate, scenariile nu par să aibă efect, din moment ce le repetă la nesfârșit (îi spune tatălui „She KEEPS locking Su-yeon in the closet"). Ulterior, tatăl îi reamintește răspicat că Su-yeon e moartă.
Su-mi se panichează deoarece nu poate să facă față realității mult prea dureroase. Făcând o ultimă încercare, și-o imaginează pe Su-yeon într-un sac, plină de sânge, omorâtă în bătaie. În acest scenariu Su-mi a ajuns prea târziu ca să o salveze. Acest lucru o devastează, devine disperată și încearcă să se rănească.
După ce se liniștesc apele, realizând inutilitatea acțiunilor ei, își dă seama că singura modalitate de a scăpa de durere este moartea.
După puțin timp, apare tatăl împreună cu adevărata Eun-joo. După o relevație șocantă, Su-mi se întoarce la spital, unde Eun-joo vede fantoma adevăratei Su-yeon (sau nu?).
M-am întins puțin. Nu pot să cuprind tot. Dacă ai nelămuriri, întreabă-mă .
Mersi. mi-ai fost de mare ajutor.
N-ai pentru ce. Poți liniștit să mă întrebi daca mai ai nelămuriri, sunt convinsă că am omis anumite detalii fără să-mi dau seama.
anonim_4396 întreabă: