La categoria "Cel mai bun film" cel mai probabil va câstiga "Birdman", ceea ce îmi şi doresc. Cred că şi Julianne Moore are mari şanse să plece acasă cu un premiu. Iar în rest nu ştiu, încă nu m-am gândit la modul serios. Vom vedea în 22.
Alte păreri/preferinţe: http://www.tpu.ro/......deti-doar/
S-a mâncat atâta rahat politically correct pe tema „care e norma de negri care ar trebui nominalizați la Oscar indiferent dacă merită sau nu" încât tare mi-e să nu ne facă ăștia o surpriză proastă și să câștige snorefest-ul de Selma. Șansele sunt totuși slabe, nu cred că o s-o țină doi ani la rând pe aceeași idee - anul trecut a câștigat „12 years a slave", un film oricum superior „Selma". Cred că „Boyhood" are cele mai mari șanse.
La „Cel mai bun actor" nu a fost nominalizat Jack Gyllenhaal, deci nu are niciun rost. Probabil Benedict Cumberbatch sau Redmayne, deși îl prefer pe Keaton. Dar lui Oscar îi plac actorii din biopicuri.
La actrițe n-am nicio idee. N-am văzut decât 2 filme dintre cele 5, Gone Girl și The theory of everything, deci nu-mi pot da cu părerea. Rosamund Pike a fost bună rău în Gone girl, totuși.
La „Supporting actor", J.K. Simmons. Adică da, Edward Norton a rupt în Birdman, dar J.K. a bubuit chestii. N-ai cum să treci cu vederea. Dar mă rog, e anul în care nu avem Gone girl și Interstellar la Best picture, dar avem American sniper și Selma, cele mai convenționale filme posibile. Jack Gyllenhaal nici măcar n-a fost nominalizat. Deci mă aștept de la orice de la idioții ăștia.
La „Cinematografie" probabil va câștiga Birdman, dar eu sper să câștige „Grand Budapest Hotel". Nu știu de ce n-a fost nominalizat Birdman și la film editing, dar... eh, why do I even bother...
Un comentariu parodic la toate filmele astea care se cer apreciate prin prisma „importanței" lor, și nu prin valoarea lor de sine stătătoare, ca filme. Și mesajul meu pentru cei care fac astfel de filme e să se apuce de documentare.
https://www.youtube.com/watch?v=CnFOtp9YW_Y
PopStefania întreabă: