Well...
Eu am vazut acum cateva zilee un film super... Se chema The Skeleton Key
Este de groaza, cred ca iti va placea foarte mult
Astept parerea ta!
Buna!
Iti fac o lista ce zici?
1. Saw
Se face in sfarsit lumina in cazul lui Jigsaw, adica tot ce ni se parea incredibil, imposibil, utopic – in SAW III si IV vedem ca are, totusi, o… explicatie. SAW V vine in forta cu noi aparate de tortura si, inedit pentru scenariu – sau poate doar o scapare a celor doi scenaristi Marcus Dunstan si Patrick Melton – victimele jocului morbid mai au si o a treia optiune in afara de "te automutilezi"/cu varianta "omori" sau "mori"…; doar ca putini se prind si multi fac jocul.
Pe Costas Mandylor, pe care il vedeam prima data acum vreo 15 ani in Picket Fences/Secrete de familie, primul serial difuzat de ProTv, il revedem in aceasta a cincea serie a lui SAW, intr-o postura care ne va lua prin surprindere. Iar Agentul Strahm (Scott Patterson) ramane tare pe pozitie in cautarea lui Jigsaw ori, ma rog, a himerei lui; pe cine cauta, de fapt Strahm, ramane voi sa vedeti. Regia e semnata onorabil de catre designerul de productie al seriei, David Hackl.
2.The lest house on the left
În noaptea în care ajung într-o retrasă cabană din Collingwood, Mari şi prietena ei sunt violate de un evadat şi de banda lui de infractori. Când părinţii lui Mari află ce s-a întâmplat, răzbunarea pe cei care le-au violat şi ucis fiica devine mai importantă decât orice. Iar destinul le îndeplineşte dorinţa: violatorii se adăpostesc într-o casă a familiei lui Mari. Ei vor ajunge curând să regrete din tot sufletul că au intrat în "ultima casă pe stânga".
3. Mirrors
Remake al unui film japonez, "Mirrors" este un horror terifiant ce il are in centrul actiunii pe Ben Carson, un fost politist care lucreaza acum ca agent de paza la un imens magazin universal, inchis multa vreme din cauza unui incediu devastator in care si-au pierdut viata foarte multi angajati. In scurt timp, Ben isi da seama ca magazinul este tinta demonstrantilor care doresc compensatii materiale pentru daunele suferite in timpul cumplitei tragedii si totodata locul in care se petrec decese inexplicabile si in care pare sa bantuie un spirit malefic. Barbatul este intrigat de o femeie necunoscuta care pretinde ca fantoma surorii ei, moarta in incendiul respectiv, s-a intors pe pamant dornica de razbunare si se foloseste de oglinzile magazinului ca de niste veritabile porti de intrare in lumea celor vii.
Amy Carson, sotia lui Ben de care acesta urmeaza sa se desparta, refuza sa creada initial povestea incredibila pe care i-o relateaza acesta, dar va vedea cu ochii sai cum intreaga familie este pusa in pericol de spiritul diabolic, care nu intampina nici o greutate in a intra in propria lor casa.
4.The host
n ciuda aparenţelor, nu ne aflăm doar în faţa unuia dintre acele filme cu monştri care şi-au propus să zguduie cu orice preţ box-office-ul. Cu toate că Gwoemul / The Host este cel mai de succes film coreean al tuturor timpurilor, se întâmplă rar ca succesul de casă să fie atât de bine dublat de succesul de critică.
Regizorul Bong Joon-ho împachetează într-o naraţiune simplă, clasică, dintr-acelea care de obicei sunt cheia succesului de marketing cu jucării şi jocuri video, un întreg sistem politic, social, media, fie el global sau local. Premisa filmului porneşte de la povestea reală a unor soldaţi americani dintr-o bază militară de lângă Seul, care în 2000 au vărsat în râul Han (sursa de apă potabilă pentru o bună parte din populaţie) 120 de litri de otravă. Peste câţiva ani – şi de aici începe filmul -, ca urmare a poluării iresponsabile, întreaga populaţie este alarmată de prezenţa în apele râului a unui monstru marin (Godzilla era, la rându-i, un produs al radioactivităţii de la Hiroshima!). Dar în introducere, obiectivul nu se focusează atât pe monstru, cât pe panica generală stârnită de acesta, pe chipurile tâmpe ale celor care, aţâţaţi de senzaţional, aruncă în creatură cutii de bere şi fac poze cu telefonul mobil. O vizită înseamnă şi o victimă: din sânul unei familii modeste este rapită Hyun-seo, o fetiţă fără mamă, cu un tată semiretardat, un unchi şomer, un bunic care-şi răceşte gura de pomană şi o mătuşă care ratează campionatul la tir cu arcul. Aceştia din urmă vor porni o odisee de exterminare a monstrului, care devine un pretext perfect pentru un portret creionat cu suspans, pe alocuri dramatic, întotdeauna uman şi de cele mai multe ori de un comic burlesc, al tarelor societăţii de secol XXI. Nu am să vă spun mai multe despre plot, decât că fetiţa apucă să dea un apel după ce a fost furată, ceea ce-i mână în luptă pe toţi membrii familiei şi lasă absurd de indiferent guvernul obsedat de viruşi şi de carantine.
Ei bine cam atat! Vizionare placuta
Laur224628 întreabă:
anonim_4396 întreabă: