Intrebare, ai citit terms and conditions inainte sa ii faci nesimtiti? Ca scrie destul de clar acolo cum se face downgrade
Nu sunt nesimțiți.Ei ți-au luat banii pentru că nu îți anulasei sau schimbasei abonamentul înainte de data de facturare.Așa e contractul, nu e nimic greșit.Ca să mai folosești Netflix trebuia să plătești restanța din urmă și abia apoi să faci alte schimbări.
În primul rând, trebuie să înveți educație financiară. Apoi, să ai un tabel de cheltuieli și intrări sume de bani în contul personal.
Iar, cel mai important lucru, este să ai o evidență a abonamentelor, serviciilor cărora le-ai oferit dreptul de a extrage lunar direct din cont valoarea abonamentului sau serviciilor oferite!
Netflix este un serviciu online, care vine din America, unde nimeni nu te scapă de fisc și moarte.
Deci în momentul în care nu ai bani în cont, în secunda doi suporți toate consecințele legale pentru neachitarea abonamentului.
Eu am avut o problema ca nu plătisem abonamentu si am sunat duminică ca îmi suspendase contul si după s-a remediat problema