Un abonament nu se poate anula decat de proprietarul contului, chiar daca a facut plata cu, cardul altcuiva, asta e o chestie generala relativ la abonamentele platite cu, card bancar
sau se poate scoate cardul din respectivul cont, la Amazon se poate dar unele servicii pot fi date in judecata de catre orice client din cauza asta, (in cap imi vine Grand Cinema and More) din cauza ca NU pot scoate cardul curent din cont, pur si simplu nu au optiune de "remove" (deci, ei vor avea datele mele si imi vor putea lua bani de pe card, ORICAND fac cea mai mica greseala pe site-ul lor)
asa ca
- blochezi cardul, il anulezi si faci altul
- elimi toti banii din contul de card si la prima plata nereusita in teorie se renunta complet la respectivul card (la ING se poate foarte usor face asta, de unul singur, din internet bank-ing lor... INCLUSIV sa iti faci alt cont bancar / de economii... NO SHlT, am incercat asa ceva), insa in practica mai bine anulezi cardul de tot, e mult mai sigur!
- scrii la Netflix si ii bagi in aia a masii pentru ca aplicatia lor IMBECILA te-a lasat sa iti bagi cardul cu toate ca era deja un cont activ
etc.
iar data viitoare cand iti bagi cardul in alta parte decat in device-ul tau de la tine de acasa, incearca, chestii de gen paysafe card sau altele asemanatoare, e mai multa bataie de cap de fiecare data (sa generzi un card temporar) dar macar ai mult mai putine probleme TAMPITE d'aia
LisaJulie întreabă: