Vrei s? ?i dezvol?i gndirea critic? ?i abilitatea de a ?ine un discurs argumentat? Oferim o invita?ie la cursul practic de debate pentru adolescen?i.
Azi dimineata s- a intamplat ceva oribil.O sa povestesc.Deci am niste vecini cate au niste caini (ciobanesti germani) si sunt foarte blanzi si e o fata si un baietel.Azi cand sa ma duc in ...? (mai mult)
Am un bichon de 2 luni, cam cat ar costa vaccinul si carnetul?
As vrea sa- mi iau un acvariu cu pesti dar sunt incepator si nu cunosc prea multe, care poate sa- mi spuna de ce anume am nevoie pentru un acvariu mic(de inceput) si bugetul pe care trebuie...? (mai mult)
Bună, ma ajutați si pe mine cu un sfat va rog, vreau sa cumpăr un caine pentru fetele mele un bischon. E cam mare, are 8 luni credeți că s- ar adapta, nu ar plânge dupa stăpânii lui sa se miaune...? (mai mult)
Am un papagal Agaponis, dar nu stiu ce fructe si ce legume are voie sa mănânce...as vrea sa imi sugerati cele pe care le adoră deoarece îl am de puțin timp și as vrea sa ma imprietenesc...? (mai mult)
La cat timp dupa ce a nascut poate ramane gestanta din nou o catea?
Buna TPU. Acum 1 săptămâna motanului meu i- au curs ochii și i- am luat de la farmacie picături cica pentru chestia asta. L- am dat dimineața după masa și seara și cum tot hoinărește el. ...? (mai mult)
Buna, as vrea sa ma apuc de sala, as vrea sa aduc sportul in viata mea pentru ca parerea mea, merita. Totusi..inainte de asta, am 2 intrebari 1.Iti trebuie neaparat abonament la sala? 2.Am 15 ani,...? (mai mult)
De unde pot cumpăra un raton? Pls ajutați-mă!
Salut, am un rr 520 si mi s-a rupt schimbatorul(sramx3) merge sa ii pun sram x4?
In afara de maimute si rozatoare, ce animale exotice poti detine in mod legal in Romania?
Voua cat v- a lipsit motanul? Doar motanul nu pisica? Ca mie imi lispeste de mai mult de 6 luni... adica lispseste din perioadele de calduri. Din martie dupa toata vara, toamna si acum intram in perioada...? (mai mult)