Vrei s? ?i dezvol?i gndirea critic? ?i abilitatea de a ?ine un discurs argumentat? Oferim o invita?ie la cursul practic de debate pentru adolescen?i.
Hey îmi puteți spune niște anime con- uri din România pe lângă Comic Con. Nijikon nu se mai organizează iar de Otaku Fest nu se știe nimic. Pe lângă acestea mai exista ceva, dacă da va rog ...? (mai mult)
Salut, TPU! As vrea sa imi cumpar un DSLR (sunt incepator), dar nu ma pot decide intre Canon 650D sau Nikon D5200! Ma intereseaza mai mult pentru chestii artistice (blur, bookeh effect)
Buna,am o întrebare legată de câini: cățelușa mea este husky și primii pui au fost cu un câine care nu e din rasa ei, dacă acum se împerechează cu un husky, câinii vor fi de rasa pura?
In Italia leishmanioza se trateaza, este forte scumpa dar foarte eficienta, cainele va fi pozitiv toata viata acestuia dar poate sa traiasca decent, tratamenul se numeste "glucantime injectabil" dar ...? (mai mult)
Cătelușul meu se simte foarte rau. Vomita nu mănâncă si nu bea apa. Imi e foarte frica sa nu fi mâncat otravă. Dar toate simptomele astea s- au intamplat dupa ce a mâncat niste bobițe pentru câini...? (mai mult)
Hei, am un canal de Youtube si nu mai am idei de volouri. Ma ajutati va rog cu idei?
Funda.Azi iepuroaica mea alba cu ochi rosii a facut 33 de zile de gestatie si am vazut ca are numai puf prin cusca. Va fata sau nu? Dar e chestia ca nu prea are burta, ce e de facut.
Salut, sapt viitoare va fi un raliu si vreau sa imi iau DSLR ul Si sa fac poze, e un Canon eos 1100D, dar problema e ca nu stiu setarile ce sa modific(diafragma, viteza declansator iso etc.) Am 2 ...? (mai mult)
Am nevoie de ajutor urgent! Am un caine mic de câteva luni. De vreo 2 zile se simte rău, vomita mai nou are si diaree este foarte moleșit. Nu stiu ce sa fac. Îmi e foarte frica. Acum câteva zile...? (mai mult)