Vrei s? ?i dezvol?i gndirea critic? ?i abilitatea de a ?ine un discurs argumentat? Oferim o invita?ie la cursul practic de debate pentru adolescen?i.
Este bine să ai două femele canari în aceeași colivie fără nici un mascul? Mă scuzați, altcumva nu știu cum să întreb
Motanelului meu I s- a smuls complet o gheruta de la labuta din spate. Am fost la veterinar a primit un vaccin, antibiotic or 5 zile + pansament stomacal, spray disinfectant si pentru refacerea tesutului,...? (mai mult)
Salut, am nevoie de putin ajutor, sunt pescar începător am iesit de cat de 5 6 ori la peste si vreau sa stiu cum se face înaintașul intre un damil mai subtire si firul principal, am vazut la alti...? (mai mult)
Salut unde pot sa găsesc trabucuri backwoods in Craiova? mulțumesc anticipat!
Am doua nimfe iar când am venit dintr- un concediu am văzut că una dintre ele avea ochii foarte umflați și fără puf acolo și o buba mare deasupra unui ochii era foarte slăbită. Am dus- o repede...? (mai mult)
Salut, la ce varsta catelusii isi deschid ochisorii? Si la ce varsta este in regula sa dau puii?
Voi ce ati alege, un pc de 2500lei sau o bicicleta electrica de 3000lei?
Bunaaa! Am o întrebare legată de animale. Oxitetracilina este bună și pentru viermișori la viței? Fata de la farmacie nu părea să știe mai nimic despre treaba asta. Țin să menționez că vițelul...? (mai mult)
La ce vârsta ați castrat motanul? Al meu are 5 luni și doctorul mi- a spus sa mai aștept pana i se schimba toți dințișorii … dar a început sa își marcheze teritoriul prin casa, mai ales la...? (mai mult)
Salut, pot sa spal puii de catelusi? {au purici}
Salut, pisica mea are sub gura parul negru. El era alb și acum e negru.Ce ar putea fi? Mănâncă, se joaca, nu are nimic, dar acolo sub gura s- a înnegrit.Nu pot ajunge la veterinar, e pisica...? (mai mult)
Buna! Broasca mea testoasa pe care am achizitionat-o ieri nu vrea sa manance deloc. Este vreo problema daca aceasta refuza mancatul pentru o zi?