Vrei s? ?i dezvol?i gndirea critic? ?i abilitatea de a ?ine un discurs argumentat? Oferim o invita?ie la cursul practic de debate pentru adolescen?i.
Buna. Am nevoie de o recomandare. Știe cineva care este cea mai buna soluție de deparazitare externa la pisici. Am încercat o grămada de pipete, nu am avut rezultate prea bune. va rog recomandați-...? (mai mult)
Cum imi pot invata perusi sa vina singuri cand ii chem? Ceva trucuri cu care i-ati invatat pe ai vostri...
Buna! am și eu o întrebare pentru voi dragi prieteni de fapt două! am un nebun de Bichon în vârstă de 1 an și jumătate și când ies afara cu el îi place să mă "tragă" fix in cele mai mizere...? (mai mult)
Buna seara. Am nevoie de toate denumirile miscarilor de balet si ce presupun, sau doar cateva daca nu le stiti pe toate. Sunt la balet si profesorii ma mai intreaba cum se numesc unele miscari, dar eu...? (mai mult)
Cateaua mea a fatat noaptea trecuta 4 pui, dar toti morti. Ieri pe zi pana in dimineața asta ea a fost trista, nu manca nimic si acum o ora a murit. Sunt distrus, imi pare foarte rau. Oare a avut o...? (mai mult)
E cat de cat sigur sa cumpar machete de trenulete electrice de pe siteuri ca Okazii.ro OLX si etc, trenulete folosite. As vrea sa incep sa construiesc o diorama si nu ma incanta sa dau 20 de milioane ...? (mai mult)
Bună TPU! Am un cățeluș mic de aproximativ jumătate de an. Am văzut ca de câteva zile, se duce la cotețul găinilor și aduce cate un ou în ograda, îl mănâncă, dar cojile le lasa acolo....? (mai mult)
Salut TPU! Când comanzi ceva online pe la ce oră vine de obicei?
Salut. Care e diferența practic vorbind intre firul de pescuit fluorocarbon si monofilament? Nu imi trimiteti link- uri sau tabele de comparație, ma repet ca ma intereseaza pareri de la cei care au...? (mai mult)
Hey. E destul de greu să scriu asta. Vă rog să aveți un pic de seriozitate și profesionalism. Mulțumesc. Acum 8 luni și un pic bunica mea a murit. Stătea la țară, trecând peste familia ...? (mai mult)