Vrei s? ?i dezvol?i gndirea critic? ?i abilitatea de a ?ine un discurs argumentat? Oferim o invita?ie la cursul practic de debate pentru adolescen?i.
Cei mai activi useri din categoria Hobbies & Pets pe 3 Martie 2025 sunt:
Sunt incepator in domeniul acvaristicii si am urmstoarele intrebari legate de CO2 ul din acvariu: 1. Este obligatorie folosirea CO2 pentru plante? 2. Cat timp ar trebui tinut? 3. Afecteza pestii si ...? (mai mult)
Buna! Catelusei mele ii este foarte cald și se scărpina pana ii da sângele. Ce as putea face in privința asta? Sa- i fac baie zilnic sa se răcorească? Sa dau cu crema sa- i treacă rănile? Ce ...? (mai mult)
Salut! Există servicii online de tipărare a unei cărți dintr- un pdf? Am o carte pe care nu am găsit- o nicăieri în librarii sau pe net, și am găsit recent un pdf cu aceasta, dar mi- aș dori...? (mai mult)
Buna. Sunt incepator si mi-as dori sa stiu cam ce combinatie de pesti pot pune in acvariul meu si daca se poate si cati as putea pune? Specific ca am acvariu de 54 Litri. Multumesc frumos!
Salut, as avea nevoie si eu de o parere, mi- am facut un canal de Youtube pe care postez shorturi si as vrea sa stiu cum vi se pare, daca ar trebui sa schimb ceva.Acesta e canalul https://www.youtube.com/channel/UCZRVsvG_7R28J3hKST-...? (mai mult)
Salutare! Pisica mea îmi mănâncă porumbeii și nu știu cum să o fac să se oprească. Am nevoie urgent de sfaturi!
Woww, de cand nu am mai intrat aici. :) Am o intrebare, am un papagal in varsta de 6 luni si as vrea sa il iau cu mine in Romania. Stie cineva ce imi trebuie pentru el? Acte ceva? Mersiii!
Salut TPU. Am si eu o catelusa si nu vrea sa stea in lesa deloc. Vreau sa o plimb pe afara si nu sta deloc. Cum as putea face s-o obișnuiesc in lesa?
Salutare lume. Am o problemă cu cățelul meu, bichon de 3 ani. Cred că a luat o bacterie...nu manca, vomita orice și avea treaba mare plin de sânge. După ce am fost la veterinar a primit 2 injectii...? (mai mult)