Vrei s? ?i dezvol?i gndirea critic? ?i abilitatea de a ?ine un discurs argumentat? Oferim o invita?ie la cursul practic de debate pentru adolescen?i.
Cei mai activi useri din categoria Hobbies & Pets pe 28 Decembrie 2024 sunt:
Cui ii place origami? Ce știți să realizați?
Bună, ce nume ar trebui sa-i dau țestoasei mele?
Pisicile portocalii sunt pisici rare?
Aveți / ați avut vreodată o pisică egipteană de aceea fără blană?
Ați găsit vreodată un pui de câine sau de pisică de rasă pe care să-l fi găsit abandonat?
Buna buna. Vreau sa achizitionez un perus in vreo cateva luni si am nevoie de niste sfaturi pentru ingrijirea lui. Respectiv cum fac diferenta dintre mascul si femela, ce fel de jucarii sau accesorii ...? (mai mult)
Salut! Am de gând să- mi iau un câine în viitor. Stau la bloc și îmi plac câinii de talie medie și mare. Sunt începător în acest domeniu, pentru că nu am mai avut până acum un câine. ...? (mai mult)
Este ilegal să detii un animal sălbatic în România?
Salutare.Sunt foarte pasionat de poker și as vrea sa îmi achiziționez un set profesional cu jetoane cum sunt cele din cazino, am mai avut doua seturi pana acum cu niște jetoane făcute dintr- un plastic...? (mai mult)
Pisica mea mananca putin de la un timp. Refuza inclusiv carne (gatita de porc sau mezel), sunculita sau cascaval. Mananca doar peste (mai ales hamsii), carne tocata de la conserva, zeama de ciorba...? (mai mult)
Am o pisica de 1 an si ceva. Vreau sa o iau cu mine in strainatate. Nu are vaccinuri, nici pasaport, nici carnet. In cat timp se fac toate vaccinurile? Cat se asteapta intre ele? Luna viitoare ma ocup...? (mai mult)
Cum vi s- ar părea dezvoltarea unei aplicatii web pentru recomandarea de cărți pe baza la ceea ce ai citit deja și ce ți- a plăcut la acele carti. Un fel de pandora.com pentru cărți (sper că înțelegeți...? (mai mult)