Buna.
Perioada de gestatie la pisici variaza de la 57 la 69 de zile, deci pisica ta depaseste cam cu mult, sfatul meu e sa te duci la un medic veterinar cu pisica sa nu aibe complicatii si sa nu poate fata.
Consultul e 10 lei, daca nu ai medicul veterinar al tau. Daca ei medic veterinar, adica acea pisica are carnet de sanatate, consultul e gratis. Ai grija ca acele complicatii poate sa fie si fatale. Dar de curiozitate ai fost sa vezi cat costa? eu cred ca nu. Sunt medici veterinari care iti consulta si gratuit animalul, chiar daca nu ai fost niciodata la ei. Daca ai dorit un animal de comanie, atunci ingrijeste-l, daca nu iti pasa de el si nu misti niciun deget pentru el ( nici macar nu te interesezi cat costa un consult), atunci doneaza-l, sunt oameni care chiar iubesc animalele si fac totul pentru ele, nu doar le tin ca bibelou si daca se intampla ceva cu el, stau cu mainile in san si asteapta.
Un consult 10 lei?! nu e adevarat am sunat la multi medici veterinari si mi-au spus ca o consultatie e 80 -100 lei si carnetul de sanatate costa o gramada! Cand am luatoam salvat-o din ghearele unui dulau si burtica toata a fost sfasiata am pansato acasa i-am dat vitamine mancare caldura si si-a revenit! Oricum din cate vad si mamica si puii ei sunt foarte vene cred ca va fata maine sau poimaine! de ce nu ar fata?! doar eu am pipait-o si ii simt tare vioi (nu se pune problema sa fi murit)si nu ma mai judeca fiindca nu ai acest drept!