Ceau
Studiez medicina veterinara:
Ori asa are el petele ori este o reactie alergica la ceva ori ceva mai urat, ca sa fii sigura si linistita du-l la un control.
Poate sa aiba acele pete chiar si pe spate dar nu se vad de blana.
E undeva la 20-30 lei consultatia, nu te costa mult.
Si intreaba veterinarul tot ce ai vrea sa stii.
Succes si O seara placuta!
Cel mai bine, du-te cu el la veterinar. Nu-l lasa asa, poate fi ceva grav, sau poate asa e pielea lui. Dar mai bine merge la doctor sa fii sigura.
O avea o alergie la ceva, de obicei acolo apar petele..., ai putea sa te duci la veterinar sa intrebi, dar mai intai fa-i o poza... daca nu i-al cu tine
Cred că se confruntă cu o alergie, din cauza alimentatiei. Posibil sa-l "îndopi" cu ceva ce nu-i prieste. Sunt destule medicamente contra alergiei, la catei, ti le dă medicul veterinar. Eu ti-as recomanda ceva, dar mai bine sa-l vadă un medic. N-am vazut pata sa-ti spun sigur daca e alergie sau altceva. E altceva atunci cand vezi...
(Cum sa se ducă la spălat? Doar n-ai turnat tu vin rosu sau cafea pe el! E un suflet, nu un material de bumbac)
Hmm...aici sunt mai multe motive
De exemplu,catelul tau poate e in crestere,si ii apar diferite pete pe blanita,de exemplu,dalmatienii nu se nasc cu peteMa rog,stiu ca nu e dalmatian, dar ziceam asa ca exempluL Sau, are o alergie sau o iritatie. oricum, orice ar fi, du-te repede repede la veterinar ca poate o dai in complicatii!
Funda?
Daca nu se scarpina iar petele sunt nuantate doar ca o culoare putin mai inchisa, nu e nici o problema.Se datoreaza excesului de hormoni.In acea zona se poate ca pana si blanita sa se inchida putin la culoare datorita aceluiasi motiv.
Asa este blana lui! Ca sa vezi daca asa este blana lui, pune-i mana pe o pata si vezi daca e blana sau daca nu e blana! Daca nu e blana du-l la veterinar!
Spune si mie te rog ce solutie ai gasit? Si catelul meu e plin de pete si veterinarul tot incearca diferite tratamente pe banii mei... care nu ajuta la nimic