| Laviii97 a întrebat:

Pisicuța mea de 2 luni jumate elimina tot timpul niște viermisori albi ca bobul de orez după ce i-am aplicat un tratament cu niște picături după ceafa. Sa fie posibil de la asta? Și cât timp durează pana ii elimina?
Ajutați-ma cu un răspuns.
Mulțumesc!

Răspuns Câştigător
| StefanChriss a răspuns:

Buna Lavi! Nu sunt medic veterniar, dar parerea mea este ca pisicuta are nevoie de deparazitare interna, care se face cu tratament administrat oral. Cel mai bine este sa te adresezi medicului veterninar cat mai repede, pentru un tratament antiparazitar. Mai ales daca pisica a fost luata de undeva de afara.

3 răspunsuri:
| zilog a răspuns:

Bună o să se ia și la tine acei vermișori îți farantez că ouăle acelor viermișori sunt invizibile și sunt împrăștiate prin toată casa ta de acea pisică
Și garantat ai mâncat și tu fără să vrei o grămadă

Se numesc TENIA
așa că eutanasiaza de urgență acea pisică mergi la veterinar să o eutanasieze

și tu mergi si fa teste la treaba mare analize
test coprocultura
SI TEST PARAZITOLOGIC
o sa iti ia si treaba mica
te duci la un cabinet de analize cu trimitere de la medicul de familie sau platesti mai bine
si repeti aceste analize timp de 6 luni
pentru ca daca ai tenia ai cam terminat viata asta gata o sa devina pentru cativa ani cel mai mare chin pentru ca tenia in oameni se face mare cat o caracatita care te mananca pe dinauntru sinu se poate scoate din om
asa ca daca o depistezi din timp mai exista tratamente

si acum o sa apara sute de oameni care o sa dea cu pietre in mine
si tu sa nu te lasi influentata de ei pentru ca ei vor spune ca nu e chiar asa nu merge nu face nici un fel de analize

apoi peste 1 an cand o sa incepa sa te intepe ficatul splina pancreasul si o sa descopere ca a crescut o caracatita mai multe caracatite in tine care ti-au perforat toate organele cu tentacolele lor
pana la urma o sa iti faca operatii chirurgicale peste operatii chirurgicale sa mai taie din acele caracatite