| Adde2 a întrebat:

FUNDA! Urgent! Important! In ultimul timp, pisicii mele (de aproape 2 ani) ii apar niste bube, vanatai, cum vreti sa le spuneti. Sunt ca si cum s-ar fi scarpinat prea tare. Mentionez ca de 3 zile i-am pus iar zgarda anti-purici. O sa o duc la veterinar, mama zice ca sigur are ceva. Problema nr. 2 e ca eu o pup continuu pe blanita (are vanataile doar dupa cap). Voi ce ziceti?

16 răspunsuri:
| gelu1970 a răspuns:

Mergi cu ea urgent la veterinar. scoate zgarda de moment.

| Adde2 explică (pentru gelu1970):

Dar crezi ca la noi e vreo problema? De cand are ea alea, ne mananca capul groaznic orice am face

| gelu1970 a răspuns (pentru Adde2):

Eu am un motan. daca ar avea aceste probleme nu as sta o clipa. as merge la veterinar

| Adde2 explică (pentru gelu1970):

Avea programare ziua urmatoare. Eu am pus intrebarea seara. I-a dat cu o crema si i-au trecut in 7 zile big grin

| gelu1970 a răspuns (pentru Adde2):

Ma bucur.

| RxTx a răspuns:

Eu sunt si asistent medical printre multe altele. de vreo 30 de ani tot cresc pisicute pisici.
Mergi cu ea la veterinar. poate avea un vierme care o sa iti infunde arterele.
care se trasmite la om si creste pe vene si in artere.
pana la urma poate sa iti umple inima sau sa iti indude vreun vas de sange care duce la creier.
asa ca trebuie sa ceri tot ce se poate pentru ca acel animal sa nu fie purtator de paraziti viermi si alte vietati ce pot trai intr-o pisica

| Adde2 explică (pentru RxTx):

Si daca (Doamne fereste) am luat si noi ceva, se trateaza? Sau (la pisica) poate fi cumva si ceva banal?

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Ti s-a spus deja, MERGI LA VETERINAR. Animalele nu sunt jucarii, sunt organisme ca si noi. Numai veterinarul poate detecta problema, daca aceasta exista. Frate, cat creier aveti sa chinuiti un animal si sa stati pe TPU in loc sa va duceti cu pisica la doctor?

| Adde2 explică (pentru anonim_4396):