In primul rand, este extrem de important sa-l duci la veterinar! Nu amana lucrul asta! Pe langa asta, acorda-i toata dragostea si atentia ta! Stai langa el si, mangaie-l! Repet, controlul veterinarului este extrem de important! Calmeaza-te, atata vreme cat il duci la medic, nu ai de ce sa-ti faci griji! O sa-si revina si, va veti putea juca din nou
Mergi urgent la veterinar şi cât de grav ar fi rănit ştie medicul ce să facă.Dar încă o dată mergi rapid la medic să nu regreţi mai târziu.
Cum adica daca il voi duce?
Nu l-ai dus deja? Poate are nevoie de antibiotice. Faptul ca sta asa blegut nu va spune nimic?
Al meu era sa moara de la capuse daca nu-l duceam la timp sa-i dea tratament.
Tu vorbesti de el de parca s-a dus deja. fa ceva nu sta degeaba!
Ma duc sa-l pup acum pe al meu.
Il voi duce pentru ca medicul e ocupat ((( dar pana atunci ce sa fac plang plang si iar plang! In plus nu cred ca ar da vesti bune (((((((
Pai du-te la alt doctor. Sunt destui medici veterinari.
Mai, cum adica medicul e ocupat? E singurul de pe acolo? Zi-i ca e o urgenta. Sau du-l tu la el. Nu te mai gandi ce vesti va da. Sunt multe tratamente dar nu vin singure.
Zau ca mi-e mila de catelul ala tare... si de plans, te mai racoresti. Dar daca nu o sa faci nimic, o sa te simti vinovata foarte mult timp!
Tocmai acum l-au dus parintii...la medic dar tot nu's calm
Si tu de ce nu te-ai dus cu ei? Nu te cert, doar ma intreb.
Dar ma rog de ce m-as duce? Sa vad cum plange de la solutiile alea si de la ce o sa ii faca? Cred ca nu o sa fie bine ca plange si tot felul si m-as duce sa vad cum plange de durere. Offffffffff saracu'!
Sa-l tii de labute, sa-l mangai si pentru ca asa e firea mea poate am zis asta.Eu as fi stat langa el. O sa-l tii la caldura, o sa ia tratament si se face bine ( poate sa-l si opereze daca e grav, nu conteaza asta).
Si deci ce-mi recomanzi sa ma duc acum dupa el?
Ca nu-i departe
Daaaaaa!
Bine mai astept raspunsuri! Ma duc acum!