Eu zic sa le duci la un veterinar, nu as fi de acord cu intentia mamei tale, stiu ca le vrea binele, dar poate gresi! Veterinarul le va da niste vitamine. Ele oricum isi vor reveni daca sunt acum in grija voastră. Dati-le hrana umedă, lăptic, mese putine si dese, până isi revin. Au ajuns in situatia asta din cauza neglijarii celor carora le-ai lasat in grija, nu le-a hranit deloc, poate nu le-a dat nici apă. Sunt deshidratate.
Mama mea este asistent medical la spital si sttie sa puna perfuzi...la oameni
ei ii hraneau in fiecare zi foarte bine...cu mancarea ramasa de la ei...ex.ciorba
apa nu le dadea
unde gaseau pisicile apa de acolo beau
Scuza-ma ca te contrazic, daca-i hraneau pe pisici nu ajungeau asa! Ori...(sper ca au vaccinurile, nu?) Eu sunt studenta la med veterinara, dar nu recomand mamei tale sa le faca perfuzii, la oameni e cu totul diferit vis-a- vis de animale. I se pare mamei tale asa un mare sacrificiu bănesc sa mearga până la un cabinet veterinar? Acolo sunt oameni specializati, care s-au confruntat cu fel de fel de cazuri grave. Poate sa-ti moară pisicii! Las-i pe cei de acolo sa le faca niste analize, să vada de fapt cu ce se confruntă, poate pisicile au luat vreo boală (mai ales ca tu zici ca le hraneau suficient), deci s-ar putea ca slabirea sa aibă alte cauze, ma intelgi? Oricum e alegera voastră, mie mi-e milă de pisicuti, dar daca voi asa alegeti, n-aveti decat!
Ei ii hraneau da ii hraneau cu mancare de la ei,gatita,si ei erau obisnuiti cu gojgorele
eu stau in giurgiu,aproape de bulgari
tara este la crevedia mare,aproape de Bucuresti,unde sa gasesc o farmacie veterinara in giurgiu sau crevedia mare,in plus,masina noastra are o defectiune si consuma dublu fata de cat ar trebui
merg la tara, iau pisicile, iar vin acasa, iar ma duc la tara, iar vin acasa, zeci de litri de benzina
si app
nu are nimic ca ma contrazici ca am 10 ani...ciudat...
mama a zis ca luam de la kaufland mancare
si de la veterinar vitamine
mss