| dragoss01 a întrebat:

As avea nevoie de un sfat. Imi plac 3 lucruri : desen (la care am putin talent ), sa canta la chitara (sunt incepator), si sa dansez (incepator si la dans). Si am realizat ca daca continui cu toate 3 nu o sa fiu cu adevarat bun la niciuna. Deci ar trebui sa ma axez mai mult pe una din cele 3 dar nu stiu care. Desenul este cel mai usor si ma pricep destul de bine. Dar e cam plictisitor sa stai in jur de 15, 20 de ore la lucrezi la un desen. Parca prea te izolezi de lume. Chitara este super dar am realizat ca invat sa cant la chitara pentru a impresiona alte persoana nu pentru ca imi place cu adevarat. Nu prea imi gasesc cuvintele... deci imi place sa cant dar... straight face. Dansul. Cel mai greu dar si cel mai spectaculos. Retin destul de repede miscarile cand vreau sa invat. Totusi aici este ceva suspect big grin. Deci cand fac anumite miscari in fata oglinzii imi place cum se misca corpul meu. Dar cand ma filmez x_x. Imi puteti da o parere va rog?

17 răspunsuri:
| UnicornsAreLove a răspuns:

Eu una cred ca toate sunt frumoase:
1. Dansul este un sport.Adica nu stai numai pe scaun mai si slabesti si daca iti place e alegerea ta.
2.Chitara.Si eu am chitara acasa mereu mi-am dorit sa cant la ea dar niciodata nu am avut pe cineva care sa ma invete.Mi se pare greu acum nu stiu ce crezi tu.Eu daca reusesc sa cant ceva la chitara ma mir singura dar e si de placerea altora.
3.Desenul este o arta foarte frumoasa! Toata lumea iubeste sa faca ceva apoi sa admire.Lucrezi intens chiar daca te plictisesti cand ajungi la rezultat te miri.Si la mine a fost la fel.Dar chestia e ca la mine din 3 al 4-lea a castigat.Respectivul voleiul

| βʋϰβʋииʏ a răspuns:

Dansul : Cu ce te va ajuta? ca doar de asta e vorba si sa iti si placa, de placut iti place de facut nu prea...
Muzica ( Chitara ) : Nu cred ca te va conduce nicaieri, poate doar la faima cum face si dansul, dar e greu, doar cu o trupa si cu cateva filmulete pe Youtube!