| ~AleXa~ a întrebat:

Vreau sa imi cumpar rolele, dar nu stiu care e mai potrivit pentru mine ( am 13 ani). Astept si linkuri cu magazine la care sa imi achitionez rolele, poze si sfaturi. Fara jigniri!

6 răspunsuri:
| baru a răspuns:

Ce numar porti? Si de unde esti?

| NickoS a răspuns:

1) Sa nu cumperi role cu roti de plastic, trancane si posibil sa se sparga. 2) Poti alege sa aiba roti de silicon sau cauciuc tare(recomand silicon). 3)Rolele bunicele costa cel putin 150 RON, cele sub pretul asta nu prea sunt bune. 4) Rolele sa aiba siret si cleme. 5) Sa fie pentru fitnnes (cele agresive si de viteza nu sunt pentru incepatori ). 6)Daca vrei intr-adevar role bune, cauta role ROXA sau ROCES (costa mai mult dar isi merita banii).
Uite aici niste role speciale pentru fete, firma bunicica, foarte dragute si indeplinesc conditiile de mai sus. http://www.skateworld.ro/......agina.html Sfat:cauta pe mai multe site-uri sau magazine si apoi cumpara!

| mihaa a răspuns:

Iepurasul ia adus la fetita mea role si am cumparat cu rotii de silicon sunt mai bune si are viteza mai buna si au costat 80 ronii si are 4 marimii de la 30-34 si 34-38, sunt in magazine, e important sa vezi ce cumperii, in poza poate arat frumos si la vedere incepi sa plangi pe ce ai aruncat banul, eu prefer sa cumpar din magazin, pot proba acel produs si daca nu imi comvine il schimb imediat nu astept sa il schimb si platesc de 2 ori taxe de curierat, acum decizia iti apartine

| Pinkyyy;x a răspuns:

Te-as sfatui sa iti iei cu
roti de silicon
pentru ca sunt mult mia bune
si mergi mai bine cu ele.
ceva in genu`: :P
http://images.google.ro/......tp?/imgres

| LoveMusic a răspuns:

Bineînţeles că este potrivit.De pe la 7 ani, până la 27-28 (sunt oameni şi de 30 de ani care se dau) te poţi da.Nimic nu te împiedică. Eu consider că sunt foarte potrivite pentru tine şi e sănătos să faci mişcare.Role găseşti la magazine SPORT.

| master_6933 a răspuns: