Cei mai activi useri din categoria Informaţii Utilitare pe 19 Ianuarie 2025 sunt:
Sunt student la extensia UBB şi aici vine întrebarea, dacă sunt student la extensie pot să îmi fac StudCard? Mulţumesc anticipat!
Or sa inchida magazinele? N-or sa mai fie mijloace de transport? Pana cand o sa dureze toata asta? Eu inteleg sa nu iesi din casa doua saptamani dar nu 2 ani ca innebunesti.
Dacă nu trece nebunia asta cu corona există șanse să se repete anul școlar sau universitar?
Buna seara, imi spune si mie cineva, am rata la bcr daca nu o platesc luna asta ce se poate intampla? Vazusem la tv ceva de anulare cu virusul asta, e adevarat?
Hey! Știți ceva aplicație de învățat engleză?
Vreau sa vin si eu din Anglia in Romania, stiti cumva daca o sa intru in carantina?
Daca se depășește 1000 de cazuri de coronavirus ce se întâmplă?
Cand o sa termine cu suspendarea campionatelor? Ca noi vrem fotbal.
Stie cineva un site unde poti vinde poze?
Care e treaba cu examenul pentru intensiv engleza? Se mai da sau nu? Când? Cât mai multe informații va rog
am 20 ani și aș dori să știu dacă pot să- mi iau un apartament la prima casă, aș dori mai multe informații despre acest lucru, am cautat pe internet mai multe informații, dar sunt...? (mai mult)
Buna, stiti cam pana la ce ora lucreaza postasul, adica daca se livreaza scrisori si dupa ora 16:00?
Ce inseamna recul economic? Aici la refer la faza care am citit in stiri despre Iohannis.
Anul trecut in noiembrie mi- am dat demisia de la fostul loc de munca. Astazi am sunat sa le cer o copie dupa adeverinta de vechime si o copie dupa dicizia de incetare a contractului de munca. Mi s- a ...? (mai mult)
Acum cu toata harababura asta cu COVID-19, credeti ca ar fi riscant sa comand ceva de pe eMAG prin curier?
De ce acte am nevoie pentru angajare?
Ce documente trebuie sa duc pentru angajare in general? Mi s-a spus dar am o problema cu telefonul s-a tot intrerupt si nu am inteles nimic.