Cei mai activi useri din categoria Informaţii Utilitare pe 3 Februarie 2025 sunt:
Buna, mi- am cumparat un detergent lichid dero cu iasomie si levantica si nu stiu exact cum sa il folosesc, am pus un capacel de dero intr- un compartiment si le spala foarte rau, apoi am pus 2, dupa...? (mai mult)
Stie cineva vreun cabinet de obstetrica-ginecologie bun in Constanta? Preturi accesibile si de preferat o doamna doctor. :) Multumesc.
Buna, TPU! Am dat in urma cu ceva timp o comanda online, de niste carti la Libris, dar imi apare " In asteptare stoc". Aveti idee cat ar putea dura asta?
Pe data de 09 la ora 00.28 am facut o comanda de la eMAG si am primit email de confirmare comanda. Dimineata (09.01.2019) la ora 09.28 primesc email cu, , produsul a fost expediat", bun...? (mai mult)
E teapa? http://eelectronicscore.us/airpods-p-33.html
Sunt student anul 3 si in viata mea a intervenit o problema mare, ideea e ca nu pot continua si as vrea sa stiu cum se procedeaza pentru. intrerupere si taxa. Daca am platit doar prima transa si...? (mai mult)
Mi- am făcut de 3 zile abonament la metrou, în București, iar de ieri nu îmi mai citește aparatul cartela, o introduc și îmi zice "eroare de citire" ( și da, știu cum se introduce, ...? (mai mult)
Ce inseamna mai exact "Package available for clearance"? Am comandat din strainatate si din cate am inteles trebuie sa sunt la ceva numar pentru custom clearence sau ceva de genul, dar nu inteleg ce...? (mai mult)
Eu am implinit 18 ani si am trimis adeverinta, apoi am mai primit alocatie deoarece inca frecventam cursurile.Dar peste 4 luni m- am transferat la alt liceu in alt oras si alocatia a incetat sa mai vina,...? (mai mult)
Am luat un bilet de avion si am uitat sa pun linia intre prenume(Gheorghe-Julien/ Gheorghe Julien ) stie careva daca e vreo problema?
Ce job pot avea in Anglia ca șofer fără Insurance? (Am permisul de câteva luni, am nevoie de un job urgent in UK)