Cei mai activi useri din categoria Informaţii Utilitare pe 11 Ianuarie 2025 sunt:
Buna seara.O rugăminte va rog.Nu am ridicat pe o luna alocația fetiei, cea de 256lei.Doamna de la posta mi- a spus că a fost trimisă înapoi.Sa mă duc să depun cerere și voi primi alocația dubla...? (mai mult)
Pot să îmi achiziționez un bilet de tren cu reducere de elev dacă am carnetul de elev dar buletinul este declarat pierdut dar am copie și poză după el?
Când vine curierul fan curier la mine sa ridice o comanda trebuie sa plătesc ceva?
Bună ziua, am pierdut cadul de la de la stb. Îmi expira abia în luna iulie! Ce pot face că sa nu mai platesc din nou abonamentul?
Are ceva daca in urma unei tranzactii paypal o persoana dinafara iti cunoaste strada si numele complet? Poate sa faca ceva cu ele?
Știe cineva numărul de Hingheri din Ilfov, vă rog, sunt câini peste tot?
Buna, TPU! Sunt student la Cluj si stai la camin. Acum ca a venit vara si aproape a trecut sesiunea, trebuie sa "evacuez" camera. Am multe nebunii pe aici (haine multe, oale, vreo 15 kg de caiete si...? (mai mult)
Buna, luna viitoare as vrea sa ma mut singura la Bucuresti insa nu sunt destul de informata. Care sunt preturile in mare la utilitati pentru o persoana intr- un apt cu o camera dar cu 2? Si ce parere ...? (mai mult)
Salut TPU! Voi dori ca sa sustin admiterea intr- o scoala postliceala din cadrul MAI si intampin o nelamurire referitoare la subpunctul acesta din lista de conditii si anume ''Să nu fi fost exmatriculaţi,...? (mai mult)
Bună! Dacă îmi comand prin Bolt mâncare, mi-o aduc ei sus sau trebuie să cobor eu jos după mâncare?
Salut! Am aplicat și eu la Rider Tazz cred ca de câteva ori, cel puțin o data la doua săptămâni maxim timp de mai mult de o luna. De ce nu primesc nici un apel de la ei?
Ce parere aveti despre Aspire Flexus Q?