Cei mai activi useri din categoria Informaţii Utilitare pe 2 Noiembrie 2024 sunt:
Dacă am mers de acasă la servici și invers cu Bolt, mi se decontează transportul?
De ce origine este numele de familie Levitsky/Levițchi? Din ce rădăcini provine?
Bună! sunt studentă deja la un program de studii din cadrul Universității de medicină Timișoara, nu sunt din oraș dar aș avea o întrebare. La ce universități de medicina din Romania, dacă...? (mai mult)
Cum pot lua legătura cu un psiholog online? Exista vreun site unde pot sa vorbesc cu mai mulți psihologi online și sa le cer sfatul apoi sa plătesc fără sa ma întâlnesc cu ei fața în fața?
In viata reala masinile pot exploda, iau foc si explodeaza? Gen daca cineva trage cu un lansator de rachete intr- o masina explodeaza? Sau daca trage cu un pistol in rezervor? Doar pe GTA daca tragi cu...? (mai mult)
De ce când eu caut o persoana pe fecebook, care nu este prieten cu mine, imi arata ca nu este disponibilă nici o postare, cu toate ca acea persoana are totul public
De ce se sta în vama atât de mult când sunt schimburile de tura?
Bună! Am un iPad și are folie de sticlă pentru protecție. Eu am cumpărat și o folie paper și nu știu dacă merge să o pun peste cea de sticlă. Nu prea aș vrea să o dau jos pe cea din sticlă....? (mai mult)
Sunt eleva la liceu în Spania și am venit în vacanta în România dar am nevoie de tren ca să călătoresc. Eu am carnet de note din Spania și voiam sa știu dacă pot sa îl folosesc pe ala și o...? (mai mult)
Buna știe cineva cine e tipa aia blonda cu rochia aia verde din Jacobs coffee cu ceașcă?
Salutare TPU, rog seriozitate! Eu sunt cetățean Român, prietena mea este de cetățenie Olandeză, acum locuim amândoi în România, aş dori să întreb dacă îi pot face şi ei buletin aici,...? (mai mult)
Bună dimineața! Știe cineva un amanet bun pentru căști în Cluj Napoca, care să fie și bun?