Cei mai activi useri din categoria Informaţii Utilitare pe 2 Noiembrie 2024 sunt:
Salut! Dacă mă transfer dintr- un liceu civil, într- unul militar în clasa a x- a, am acea perioadă în care dacă renunț, nu trebuie să plătesc absolut nici- o sumă de bani? Sau dacă renunț...? (mai mult)
Salut, ce înseamnă turbure mentala?
Salut TPU de vreo 2 saptamani am o stare de moleseala de la ce ar putea fi lipsa vitamine, multumesc dau funda
Sigur nu se poat șterge tranzacțiile făcute la BT pay?
Salut! Am 22 ani și am toate categoriile de permis. Am lucrat pe taxi 2 ani și am dorit sa fac toate categoriile, am lucrat pe camion și în tara și în străinătate dar nu m- am putut adapta.Am...? (mai mult)
Salut, sunt începător in pescuit si as vrea sa incerc sa prind obleți cu bidonul cum as putea proceda?
Salutare tuturor, rog seriozitate! Sunt pentru prima oară în Județul: Hunedoara, Oraş: Petroşani Vă rog dacă mă puteți ajuta cu câteva locații de râuri din Valea Jiului/Hunedoara unde ...? (mai mult)
Salut, vreau să plec la 4:20 din Fetești- Gară spre Sinaia, cu o schimbare de tren. Primul tren este din Fetești spre București Nord și ajunge la 6:53. Al doilea tren va pleca la 6:57 din București...? (mai mult)
Salut TPU! Știe cineva un magazin de colt care sa vinda trabucuri prin militari sau sectorul 6?
I-a mai intrat cuiva alocatia pe luna iulie (in august) care a dat bacu si a terminat scoala pe 4iulie.? Eu am terminat bacul pe 4 iulie. Imi vine alocatia?
Am cumpărat recent prin EMag un telefon ZTE Nubia Focus 5G, însă nu găsesc nicăieri husă/carcasă. Mă puteți ajuta cu un site de unde as putea cumpăra?
Buna! Ce presiune se va resimti in cabina unui avion Boeing 737-800 la o altitudine de croaziera? Multumesc!
Cu ce pot scrie pe o hârtie lucioasă? Am scos niste agende pe carton lucios, dar nici un instrument folosit nu pare să se vadă ok.