Cei mai activi useri din categoria Informaţii Utilitare pe 13 Ianuarie 2025 sunt:
Salut,orice metrou de la Basarab duce la Obor?
Bună seara! Am o întrebare destul de importanta și va rog din tot sufletul sa ma ajuți cu câteva sfaturi. În primul rand, ce este acel card de sănătate? Nepotul meu urmează sa meargă la școala...? (mai mult)
Salut, se poate aproba în România viza V de non-imigrant pentru cei ce pleacă pentru prima oara și viza de lucru E3 sau c5 cei care ați mai fost în SUA? Va rog puteți sa îmi spuneti?
Cu ce ajungi de la Gara de Nord in sector 5? Iti ia 50 de lei la uber?
Cum e chiria la camin la Bucuresti? Se cere avans pe mai multe luni sau nu? Daca nu sunt student ma pot caza? Am nevoie de certificat/ ce acte imi trebuie?
Salut, mi-am luat niște adidasi de la various și îmi sunt mici! Ii pot schimba dacă i-am purtat?
Salutare tuturor! Am înțeles că s-au anulat restricțiile! Mai este nevoie de mască în incinta magazinelor sau în public aglomerat?
Ce este convectia de consum electric? Pe site- ul furnizorului de energie electrica(E- on) imi spune ca nu am setat inca o "convectie electrica"? O fi insemnand asta ceea ce cred au, adica sa introduc...? (mai mult)
Ce se intampla daca depasesc convectia de consum electric?
Bună! Imi puteti spune de ce oamenii nu aleg în general să își caute apartamente de închiriat/vânzare prin agentii imobiliare? Este vorba despre acele condiții pe care acestea le pun? Mie personal...? (mai mult)
Buna! Mai am o intrebare pentru voi. Ce parere aveti despre serviciile Depanero?
Salut TPU! Mi- am cumparat recent o pereche de statii Baofeng UV 82 Plus si nu stiu cum sa introduc canalele pmr 446(frecventa libera) ca sa pot transmite. Am gasit peste tot acelasi tabel de frecvente...? (mai mult)
Salut.Sunt in Spania, aproape de Barcelona.De unde pot cumpara si eu o arma? un pistol? Sa il am pentru a ma proteja. E o poveste lunga, pentru alta data. Va rog cer seriozitate.