Ar fi cel mai in regula sa-i suni, 021 9330, indiferent daca vrei sa ii intrebi la care depozit sa te duci sau care este faza cu reprogramarea livrarii.
Fiecare colet trimis are un cod.Firma care il expediaza iti da si telefoanele de contact ca sa vezi starea coletului tau si cand va fi livrat dar si ora aproximativa.De obicei unii curieri desi au numarul tau de telefon nu suna.Am intalnit unii care au venit si decat au claxonat si in cateva minute se pregateau sa plece.Cand i-am intrebat de ce nu m-au sunat a motivat ca nu este semnalul bun si nici telefonul meu desi ers scris corect pe colet.Totul tine de educatia curierului care nu realizeaza importanta muncii lui si de ingamfarea unora. Sfat...Ia legatura cu sediul firmei de curierat si identificarea coletului dar si stadiul de livrare.Success
Si eu am patit sa ma sune la interfon si sa imi lase bilet.
PS. Multumesc tuturor
Gabriel2606 întreabă:
roby223 întreabă:
Catalin979 întreabă: