Ii s-a intamplat tatalui meu vesnic la nume, cat si la prenume
Este totul ok, nu ti face probleme, atat timp cat ai un act de identitate la tine
Daca ai cumparat biletul online, nu exista de obicei "s-a gresit",
ci mai degraba : "am gresit" cand e vorba despre nume.
Caci tu il introduci in cont.
Numele din contul companiei de unde ai cumparat biletul, trebuie sa coincida cu numele din CI (buletin), 1:1.
Daca l-ai cumparat de la o agentie de turism de exemplu, este partial si vina lor, dar si a ta, pentru ca nu ai verificat.
Mai bine ii contactezi urgent. Fiecare companie aeriana are alte reguli, si de obicei, sunt foarte stricte.
Eu am pierdut banii pentru primul bilet cumparat vreodata, pentru ca am avut o litera interpretata gresit de functionarul bancar (care ulterior s-a dovedit a fi un calculator, nu o persoana) in acel cod prin care plata se ataseaza comenzii.
Eu scrisesem perfect lizibil acel cod, se cunostea ca e N si nu H, si totusi, am pierdut banii, compania nu a dorit sa faca nimic (sa ataseze manual comanda, dupa ce le-am trimis dovezi), si nici banca nu mi-a inapoiat suma pierduta aiurea (sa nu mai vorbesc ca in timpul care trecuse, am cumparat din nou biletul la pret dublu, deci dintr-un drum de 78 euro, am ajuns sa platesc 240 euro ).
Depinde daca observa la aeroport cand iti face check-inul sau nu. Sa intamplat si la mine sa introduc gresit numele insa nu a observat, sau a trecut cu vederea. In cel mai rau caz iti anuleaza biletul. Sau s-ar putea sa mai ai optiunea de a modifica biletul contra cost, depinde ce ai obtat cand l-ai cumparat si de compania aieriana. Eu zic sa te uiti pe site la ei poate gasesti ceva legat de asta.
roby223 întreabă: