anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Am de luat o decizie si nu ma pot haotari.trebuie sa precizez ca sunt studenta...am primit niste bani cadou si de cateva zile ma gandesc daca sa mii cheltuii luindumi niste haine sau o camera foto care costa 6 mil.grea decizie cat ma gandesc si nu pot sa ma hotarasc.eu sunt foarte amatoare de facut poze imi place f mult cand merg in vacante sa pot fotografia natura... dar cu acesti bani as putea sa imi iau si ceva haine pentru ca oricate as avea tot mai vreau alceva ceva nou, dar daca o sa-mi cheltui banii pe haine nu o sa mai pot niciodata sa-mi iau acel aparat foto pentru ca fiind studenta nu o sa mai strang eu bani si poate o sa-mi para rau. ajutati-ma sa iau o decizie voi cum a-ti face? vreau cat mai multe raspunsuri sunt bine venite toate parerile.momentan fac poze cu tel mobil cu camera de 2 mp dar nu se compara cu o camera foto mai ales daca e lumina slaba mai intunecos cu tel mobil nu ies bine.si inca o intrebare ce a-ti alege camera cu baterii(ma gandesc ca sa stai toata ziua sa cumperi bateriisadsau cu acumulatori? va rog sa imi raspunde-ti

6 răspunsuri:
daniela
| daniela a răspuns:

Pai ce sa-ti spun. Haine azi sunt maine nu, pecand pozele sunt amintiri cu care ramii toata viata... asa ca o camera foto

| kh1ss a răspuns:

Pai mai bine iti iei camera foto acum... bateriile nu sunt o problema pentru ca iti iei acumulatori si numai ii incarci... haine ai timp sa iti tot iei... tongue acum e alegerea ta happy

| Daniel TM a răspuns:

Aparatul foto + un aparat de incarcat si 2 perechi de acumulatori, e foarte rentabil, decat sa dai banii pe baterii toata ziua, de haine nu are rost sa vorbim.

| gabrielutzu a răspuns:

Daca esti atat de indecisa ce sa faci, vin eu cu o solutie salvatoare...trimite-mi mie banii in cont si atunci nu vei mai avea griji pentru ca nu o sa mai ai motivul grijilor...si vei fi linistita, fericita...
Si sa mai zica cineva ca averea nu produce tulburare...

| eeeeeeeeee a răspuns: