Pai daca nu are cursanti, inseamna ca are timp sa faca orele cu tine.
Eu nu inteleg motivatia asta.
Bună.
Ai participat deja la orele de Legislație?
Legislația se face ÎNAINTE de orele de condus propriu zise, și presupun însumarea cunoștințelor regulilor de trafic.
Abia apoi, urmează orele de condus cu instructorul auto.
Legislația / orele de legislație se țin într-o clasă ( ca la școală ), și e in favoarea instructorului auto / " învățătorului " să aibă câți mai mulți elevi / curs, economisește timp și evident, câștigă mai mulți bani odată, deci i merită mai mult.
Pentru a testa totuși seriozitatea instructorului auto ( căci bănuiesc că despre asta e vorba, la acest aspect te gândești - in special că ai plătit și avans...), suna- l și intreaba-l direct când încep orele de legislație și cât țin, eventual in funcție de răspuns ce program vei avea la cursuri apoi, veți putea stabili și orele de condus.
Încă ceva : Cazierul judiciar ți l-ai scos?
Carte cu codul rutier / legislația în vigoare pentru categoria pe care vrei să o obții ai?
Cunoști semnele de circulație, legislația în vigoare?
Ai făcut teste auto?
Nu de alta, dar e important să te pregătești puțin... ÎNAINTE de condus!
E cumva și destul de necesar!
Așteaptă până ți se dă răspuns la aceste întrebări, pentru că contează enorm și numărul de cursanți.
Mâine încep legislația,dar ma băgat în ceață, cu stai acolo, că te sun eu, fără o dată precisă,da am făcut,tot fișă medicala,cazier,și fac pe tel,Școală rutiera,drpcv,am aceste aplicații care învăț, cred că e aglomerat, dm instructor, cât, durează orele, cînd dau prima dată sala,...și vă mulțumesc, de răspuns.
Cu plăcere! Ați putea să îmi spuneți județul de unde sunteți?
Cum adică, tu nu ești cursant, sau cum? Tipul e ciudat. Stresează-l cu telefoane, în fiecare zi
Cred ca trebuie sa stranga un anumit nr de cursanti, gen nu poate sa faca cu tine o ora pe zi si atat