Da telefon si citeste printre randuri
sincer
cu toate ca recomand eMag pentru ca au 30 zile de retur, nu inseamna ca nu am avut probleme cu ei
de ex.
am comandat un hdd extern, dupa 2 zile dau tel si intreb unde e si mi-au zis ca nu s-a facut comanda pentru un motiv absolut halucinant, era ultimul pe stoc si cineva a plasat o comanda pentru el in "exact aceeasi secunda in care se plasa comanda mea, dar totusi ala a plasat-o primul", moment in care am mai asteptat inca 3 zile sa vina (dar a venit)
comandat o memorie de laptop... "vine dupa o saptamana"... ok
dupa doua zile verific pe site, aceeasi memorie, pe stock "cu ridicare AZI de la sediu", dau telefon, ca sa vezi si sa nu crezi a mea a fost comandata la furnizor si mai sunt 5 zile pana ajunge, dar asta acum aici a fost neridicata de cineva asa ca de fapt nu e "a mea"... PE BUNE?!? a doua zi imi venea memoria acasa
am cumparat un aspirator de mana, m-au tot amanat o saptamana, si intre timp a scazut pretul, dau telefon si le frec ridichea pentru ca nu numai ca astept dar ma simt tras in piept ca daca asteptam fara sa fac comanda atunci il luam mai ieftin asa ca as putea anula comanda si apoi face alta comanda pe noul pret... moment in care mi-au dat un voucer cu diferenta de pret
ca orice corporatie mare, lucrurile scartaie, dar DACA INSISI se rezolva!
Te anunță ei, n-avem cum să știm noi. Ia awb-ul de la comanda și vezi statusul ei.
Depinde, dar normal în 2-4 zile ti-o livrează (nu mai spun că o dată mi le-a adus după o lună, dar asta este o altă discuție pentru că nu am introdus datele concret). Cum au fost sărbătorile acum o să dureze puțin mai mult. Nu îți face griji! Mâine-poimâine primești coletul.