Cu ocazia „black friday", toate firmele de curierat au comenzi peste capacitatea lor de prelucrare.
Faptul că AWB-ul a fost înregistrat de către expeditor înseamnă că acesta are produsul disponibil și a chemat curierul, acesta repartizându-i deja un AWB pentru acea trimitere.
Când va fi primul slot disponibil în zona respectivă, un curier va merge și va ridica produsul și îl va duce în hub-ul din localitatea expeditorului. De aici, fie e preluat de către un curier care distribuie colete în aceeași localitate, fie de către altul ce îl aduce în hub-ul localității de destinație (dacă e diferită de cea de expediție). Abia de aici se duce la destinatar (cu alt curier).
Unele produse nu se află în stocul magazinelor online, așa că ei le comanda din alte țări, asta ar putea fi o posibila cauza a duratei lungi de expediere a coletului. dar o să îl livreze cu siguranta in perioada specificată și o să te anunțe în dimineața zilei respective ca să fii la locația livrării.
anonim_4396 întreabă: